HELGEN SOM VARIT





I fredags var jag på Hölick med Maria och Elsa. Det var verkligen en dröm dag. Lunch vid vattnet, svalkande bad, molnfritt. Ja det kunde inte bli bättre!




Igår firade jag och Emil 1 år tillsammans, helt sjukt vad tiden går. Men det har iallafall varit en av den bästa tiden i mitt liv, jag har aldrig träffat en sådan omtänksam och ödmjuk kille. Som gör verkligen allt för mig, varje dag. Han som ständigt engagerar sig i vår relation och vill mig alltid väl. Kärlek

Det firades med Texas iallafall och efter det skildes vi åt för några timmar då jag gick ut med Elsa, Maria, Anna och Josefine. Längesen jag hade så roligt som jag hade igår. Man mår som man förtjänar idag kan man säga. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0