Brother

the best


SVART PÄLSJACKA

Spontan köpte en svart pälsjacka idag, värd att behålla????


PERFEKTION


HELGEN

efter en fartfylld helg så börjar kroppen säga ifrån, men jag tackar framförallt inte nej till de jag har fått varit med om :) älskar mina fina vänner som gör mina dagar & nätter. Söndagen spenderar jag hos min fina broder med familjen, så skönt att ha alla samlade! Ska även bli bättre på att blogga och finna lite inspiration i saker och ting. Men det är så mycket som händer i mitt liv nu, jag är så glaaad!


LÖRDAG

Umgås med min fina Amanda ikväll, lutar mot lite festligheter!


FREDAG

Hade det riktigt nice inatt! Levde livet ba


MY BIRTHDAY, 16 NOVEMBER




Min frånvaro här börjar bli större och större, men jag skall bli bättre! Igår hade jag en oförglömligt underbar födelsedag, fick mycket fina presenter blandannat Iphonen ovan + platt tv presentkort och pengar. De var riktigt behövligt! Tack fina ni! Jag är så lycklig just nu, allting går så fruktansvärt bra! Mitt i allt skrivande sitter jag och äter lite lätt sedan blir det en varm dusch och en kopp té framför tv:n. Nu när jag har fått min nya kärlek (Iphonen) så kan jag blogga genom den, och de är riktigt bra! Har inte mycket mer på hjärtat förutom att jag ska skänka några pussar och kramar till mina fina vänner (♥) ha en fortsatt fin kväll!

vi är förlorare jag och du, för ingen av oss vågar tala ut




JAG TROR VI KAN GÅ IGENOM ELD BARA FÖR IKVÄLL



Idag hade jag min nya stickade tröja från HM till en vit skjorta under, samt ett par svarta Dr Denim jeans.
Hinner knappt blinka så är helgerna över snabbt som vinden, de är så tråkigt tycker jag! Hinner knappt luta sig tillbaka och njuta så är det nya tag igen. Den här veckan är relativt lugn med tanke på de andra veckorna som varit, jag ska försöka ta dagen som den kommer och plugga i lugn takt! Min inspiration ligger på botten också just nu och de är så tråkigt, men ska försöka finna den här någonstans.. Ha en fortsatt fin måndag!

IMFANCY.BLOGG.SE

Den där bruden är min förebild, hon är så ball!

JUST LIVING THE LIFE


IDOL 2011


NYTT I GARDEROBEN



IGÅR tog jag tåget till Gävle för att möta upp mammsen, vi strosade runt på stan och fyndade dessa från HM, tack mamma! ♥ därefter checkade vi in oss på Läkerol Arenan och spenderade hela kvällen där för att se på Idol :-) det var en magisk känsla, att sitta i samma arena som Laila Bagge, Alexander Bard Anders Bagge Pelle osvosv sen alla idoler!!! Kunde inte förstå det, så jävla kul! Fick även en grym plats, visar bilder senare :-)

TODAY



invigde min jeansväst idag till min brun/svarta skinnjacka ifrån Lindex :-)

METALLIC


 
Har blivit helt galen i silver, grått och glitter nu så varför inte tänkte jag, och fick med mig den här hem ifrån Gina Tricot. Riktig party-top snyggt under en transparent skjorta!

NYTT




Har beslutsångest om jag ska ha kvar västen eller inte?


KOH LANTA




OM EN MÅNAD! Koh Lanta here I come! Vilket paradis!

EVERY TEAR IS A WATERFALL

Välkomnar november, bästaste månaden just nu! Måste tillägga vad skönt det är med lov, helt underbart! Inte behöva tänka så mycket och bara vara. Sitter  just nu och äter lite lunch för att ta mig ner på staden med Maria och gå och kika lite, förhoppningsvis hittar jag något som jag tar med mig hem :-) visar de senare!

RSS 2.0