ALL DAY, ALL NIGHT



Har haft de alldeles för bra hos Maria i hennes stuga. Solat, badat, ätit massa gott, skrattat, sovit ja vad mer kunde jag begära?? Igår blev det en riktigt bra kväll hemma hos Rebecka Engström och några härliga fina tjejer, åt fin middag och avslutade med cheeskake. Njuter av livet så gott de går, nästa vecka besöker jag Västerås :-) längtar!

NEW IN, H&M



Jag är en mycket nöjd tjej här, allting sitter perfekt!!

SUN IS UP



Det ser lovande ut :-)))

WHEN YOU LOSE SOMETHING YOU CAN'T REPLACE



Dagarna bara rusar iväg, tog en lång sovmorgon idag och åkte iväg till min bror och hälsade på honom. Mysigtmysigt! Ikväll får jag besök av Denice, de var inte igår! måste försöka passa på att umgås med dem man inte träffar så ofta och den enda möjligheten är ju nu när de är sommarlov :-)) livet är helt OK annars, önskar vädret kunde vara bättre än hur det är just nu. I need sunshine!!


2011 MIDSOMMAR



Iphonen i bästa nöd, min kamera fick inte vara med för tillfället. Nå, om midsommar jag hade en hel okej kväll :-D de började riktigt trevligt. Midsommar kransar gjordes av duktiga Denice. Vi skar upp meloner och jordgubbar i olika skålar, serverade drinkar och musiken i sin högsta volym naturligtvis! Hamnade på olika ställen med trevligt umgänge. Även fast det är lördag idag så säger de inte mig någonting, för ikväll ska jag krypa ner i sängen med tända ljus morötter och gurka tillsammans med dipp och lite filmer att kika på, vem vet jag kanske får besök senare :-)

ONSDAG KVÄLL



en onsdag kväll, som vilken onsdag som helst fast ändå lite annorlundare. har hängt med min Anna hela kvällen lång, vi placerade oss först på Maln med lite smått och gott. Begav oss därefter in mot staden, under tiden vi har umgåtts har vi nog skrattat 90% det är så skönt när man bara skrattar för ingenting. bara skratt, glada signaler.  inatt befann jag mig i Delsbo trakterna med finaste Malin, jag finner inga ord till att beskriva vilken stor hjälp du är till mig. Du ger mig den starka energin som jag ibland tappar. Hur vi kan hålla ihop fast du är min brors ex. Love!

REA REA




Åååh vad jag älskar rea, kommer till min garderob om några dagar!

NO ONE EVER SAID IT WOULD BE SO HARD




Hello, det var inte igår! har haft fullt upp de senaste dagarna. har inte varit hemma i lägenheten på över fyra dagar, börjat med en visit hos pappa och inatt sov jag hos min kära broder, så härligt så! sommarlovet bara rullar på och jag njuter av att de är så skönt att vara ledig och bästa av allt sova ut och inte behöva tänka på någonting. de läckra silver armbanden från HM blir snart mina, och jag längtar sååå!!


GINATRICOT



Var galnaste rean idag på Gina Tricot, fick med mig hem två jumpsuiter för endast halva priset. Grymt bra, mer än nöjd tjej :-) slingade håret igår och blev något ljusare, händer inte så mycket i mit liv just nu mer än att jag njuter som bara den! spenderade denna torsdag med Anna på stan och nu är vi hemma hos mig och nyligen bakat scones, lovely!

NOW ALL YOUR LOVE IS WASTED THEN WHO THE HELL WAS I?



Vad mer kan jag säga än att min fina vän Lowisa Wahlberg är en grym fotograf?! Naturligtvis gjorde hon bra ifrån sig denna gång och jag är mer än nöjd! idag har det varit en riktig slapp dag, har inte blivit mycket gjort från min sida. Tog tag i bak-talangen och gjorde kladdkake muffins, blev grymt goda må jag säga!


TIME AFTER TIME



alla vet nog redan om att det är hur skönt som helst med sommarlov, men de går ju bara inte att fatta det. att imorgon inte behöva stiga upp och gå till skolan och uträtta de som behövs göra, det är nu jag är ledig 10 veckor framåt!! :-D tiden existerar inte hos mig längre, inte nu när det är sommarlov. tiden får göra som den vill helt enkelt. dessa dagar som redan hunnit passerat förbi har jag blandannat varit på bal, studenten, måste tillägga vad fin balen var! därmed studenten också, försökte tänka mig in i känslan hur underderbart de såg ut! i fredags natt åkte jag på matförgiftning och slutade med en hemma kväll, så om vissa antog att våran crazy night var av att bli föör påverkade så hade det fel, jag och mina tjejer hade de roligt ändå :-D i lördags tog jag Maria och Julia en promenad ner på stan i värmen och gled runt bara, otroligt skön känsla och värmen kunde jag heller inte klaga på! jag har börjat blivit mer jag nu och känner mig redan bara friskare och friskare efter matförgiftningen. Idag har jag och mina tjejer sovit ut och sedan åt vi en stor frukost, eller så stor vi kunde åstadkomma med de lilla frukosten vi hade kvar, därefter umgicks jag med min kära vän Lowisa, vi fotade ute i den svala blåsten. imorgon får jag bilderna, spännande att se! :-D love

SUMMER HOLIDAY

NJUTER AV LIVET PÅ BÄSTA SÄTT. Kan ni förstå att de är sommarlov? Inte jag dock, ofattbar känsla. har varit i solen idag och bara umgåtts med mina tjejer! ikväll laddar vi om, blev lite crazy-night inatt!


TWO DAYS LEFT



weheartit

då man blev tvungen till att sitta timmar för att med hopp klara provet, då man la sig sent och var hur trött som helst dagen efter det var tung skola igen. Jag kan inte förstå att vi går sista skoldagen imorgon i åttan, tiden har gått så fruktansvärt fort! har inte riktigt hunnit längtat till sommarlovet, har inte hunnit fast nu är det här OCH jag klagar inte!! jag bestämde mig för att trolla lite med mitt hår så nu sitter jag med slingfärg i håret, igår färgade jag bort det röda ur mitt hår så man får se hur detta slutar, späännande!


DISCO LÖRDAG



igår blev det en riktigt bra fartfylld kväll, med några undantag. blev riktigt kaos mot slutet. Förstår inte folk som är så respektlösa som bara tänker på sig själv, får komma på en fest och sedan stjäla andras saker. Det finns inte i mitt huvud hur man kan bära sig åt så, om man bortser mot några ledsna personer som blev bestulna så var kvällen naturligtvis 10/10, super trevligt! :-) Jag och min snygga party-polare Carro R hade det riktigt roligt, vi kom inte till sängen förräns efter 4-5 imorse. Jag får ta och tacka återigen för en jätte trevlig fest allesammans får framför allt tacka Julia för god mat och att jag blev bjuden, hoppas det blir om något liknande!


BALKONGSHÄNG



har myst med Amanda halva dagen idag, ute i solen. Fantastiskt väder ute idag, borde nog varit över 30+ och de kallar jag värme!! strosat runt på stan med Carro en stund och hängt lite på möljen. Mina kvällsplaner blev spontant ändrade, blev en mys kväll med min gamle vän Denice. vi har blandannat gått en runda runt stan och enbart pratat, såå skönt! placerade oss hemma hos mig ute på min balkong med filtar, morötter, massa ljus och härlig musik! en känsla inom mig säger att livet går mot så bättre tider varje dag som kommer, jag blir bara gladare och gladare. Idag är det lördag och då gäller det bara att ändra om rollerna för då blir det 18års fest för hela slanten, hoppas på en fantastisk kväll. Givetvis är kameran med!

DEAR FRIEND, YOU ARE GREAT



har haft en riktig mysig dag med mig själv, till en början sov jag ut och åt en riktig stor frukost. har varit i solen hela dagen och därefter det bestämde jag och Amanda lite spontant att dra ut till Maln ikväll, och de var just de vi gjorde. Har nog aldrig haft det såhär mysigt på länge, det här var något jag verkligen behövde. timmar av bara prat och hemlisar, skratt, bus, allt möjligt. Även fast vi inte ses så ofta så vet jag vart vi står, och hoppas det aldrig kommer förändras.

PARTY-MUSIC



Sitter i mitt rum med bärbara datorn och njuter av att få vara ledig, känns som jag inte kan förstå det nästan så mycket plugg jag hade ett tag, och nu mår jag så bra och livet är so nice! Inleder första dagen av ledigheten att gå ut med Carro Rönnquist på en lång promenad genom Hudiks gator, prata skvaller, fota, och ja, you name it!
Klicka på denna  så kommer du till min bästa party lista just nu, made by me

JUNI, 1



är det bara jag som inte kan förstå hur vi nu kan vara i juni redan? men jag klagar inte, gud så nära det är nu till sommarlov! dagarna rullar på och de blir bara skönare och skönare i skolan, känslan av att man är klar med allt plugg är ju obeskrivlig, och att man är ledig imorgon och några dagar till, ofattbart! bilderna ovan visar mitt senaste kap, både jag och Maria har insett att barnavdelningar är is the shit. Fyndade de läckra skinn shortsen på Lindex barnavdelning, resten är ifrån H&M. bara jag får tid till det så ska jag renovera lite här på bloggen och bli mycket aktivare, saknat min blogg (♥)


RSS 2.0