TISDAGSINSPIRATION

 
mariakraft.tumblr.com

NEONROSA



H&M
Detta fina bikini-set fick jag med mig från Stockholm i lördags, var svårt att få bra färg på bilderna då bikinin är så himla neonrosa, lite sol på det här så! 

THANK YOU


Flora By Gucci - Glorious Mandarin

Igår när Emil kom hem från Sydafrika överraskade han mig med denna parfym, luktar så himla gott! Väldigt speciell doft dessutom. Mums! 

SVÅRSLAGEN HELG













Ja, vart ska jag börja? Jag har haft ett sådant otroligt bra dygn med Lovisa och Anna. Vi har skrattat oss igenom hela dygnet, shoppat, dansat loss till Alesso, god dryck och mat, kramats med Fanny Lyckman och Lisa Olsson,  ja det kunde inte bli bättre! Tack för allt tjejer, det här kommer jag leva länge på! 

STOCKHOLM BABY



Dagen är här, jag Lovisa och Anna mot Stockholm! Ska bli så kul, ikväll väntas Alesso och massa trevligheter! hoppas ni får en fin lördag! xx

ONSDAG




Dessa fina rosor köpte jag till svärmor på hennes födelsedag idag, grattis igen!! 
Ja vad har jag gjort idag då? Gått i skolan som vanligt, börjar räkna ner dagarna nu (!!) och sedan varit lite hos familjen Johansson sedan vart det ett stopp på Max med tjejerna! 
Godnatt! 

TODAY


Kabelstickad tröja - GANT // Väst - BONDELID // Jeans - Gina Tricot

SKYNDA FYNDA PÅ MEMBERS

Fann dessa fina klänningar för väldigt bra pris. Den första klänningen kostade ynka 89:- medan den vita sommardrömmen kostade 119:-
Att fynda på Members en söndag som denna var inte helt fel! 

HELGEN






Denna helg har varit minst sagt lugn, inledde fredagskvällen med att bli bjuden på Risotto och massa annat gott hos min bror och hans fru, hur gott som helst! Vi kikade även deras film från Jamaica som de besökte för något år sen. Jamaica är ett land jag vill besöka! Sedan lördag spenderades på jobbet mestadels och sedan igårkväll hade jag myskväll med Anna. Och vips så är helgen slut. Denna helg ska jag bara plugga och förbereda kommande vecka. xx

HAPPY SATURDAY



Startade denna lördag med att öppna på Ur&Penn och även stängde! Har inte hunnit med så mycket annat idag. Ska bara ta det lugnt ikväll, har kommit in i någon sova-ta-hand-om-mig period! Så skönt! Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag! Puss

FREDAG - 17


Välkommen härliga fredag! Så skönt med helg, är nämligen förkyld igen. Så himla irriterande, men ska bara ta det lugnt och försöka kurera mig. Ta hand om er! xoxo

HAN



I snart en vecka har jag klarat mig utan honom, som varje eviga dag skämmer bort mig med kärlek och uppskattning. Han som älskar mig för den jag är, finner inga ord som kan beskriva Emils underbara personlighet och ödmjuka sätt att behandla människor. Så lyckligt lottad att jag får dela mitt liv med en person som honom.

Sov gott! 

TISDAG




Nationella i svenska imorse som gick helt okej, efter vart jag bjuden på lunch hemma hos Emil av svärmor. Hur gott?? Låt dessa dagar gå fort så jag får pussa på min plupp igen. xx

60 DAYS LEFT




Känns helt ofattbart att om 60 dagar har jag gått ut gymnasiet? Kan inte ta in det själv. 

NY VECKA



Min matlåda som jag gjorde igår, amerikanska pannkakor på en måndag är inte dumt! Idag fick vi vår studentmössa på skolan jag kommer visa bilder senare ikväll! Hoppas ni får en bra måndag! xx

DRÖMOUTFIT 1

Bilder lånade från Lovisa Barkmans blogg; http://lovisabarkman.devote.se/
 
Jag kände mig tvungen att dela med mig av Lovisas outfit som är så otroligt fin och vårig! Drömoutfit! 
Byxor - H&M , Blus - ZARA, Väska - GUCCI, Skor - MODEKUNGEN.SE , KOFTA - BELLE SHOES , SOLGLASÖGON - H&M
 

DAGENS REPEAT


SUNDAY



Ja då är mitt sista påsklov slut, sjukt vad fort det går. Men samtidigt ska det bli skönt för jag känner mig så klar för skolan just nu. Jag kommer säkert ångra mig och sakna skolan samt ledigheten med påsklov, sommarlov osv. Men nej jag känner mig mer som en jobbmänniska än skolmänniska. Få sköta mina egna dagar och inte behöva tänka på några deadlines av plugg osv. Hoppas kommande vecka blir bra, det blir vad man gör det till. Eller hur?
Kramar 

FRIDA 18 ÅR






Befinner mig just nu hos Frida på 18 års firande, hon fyller år imorgon så har lite firande idag. Grattis tjejen!! 

RAW CLEARITY CLEANSE

Bilder lånade från http://www.rawclarity.com/
 
Dessa drycker har jag sett lite överallt och framförallt på bloggar. Det skulle vara roligt att testa någon av dessa drycker då de verkar väldigt hälsosamma för kroppen! 

EN FAVORIT


IF TRAVELING WAS FREE YOU WOULD NEVER SEE ME AGAIN

 
Ja, jag kan inte neka till att vilja åka utomlands, vill det såå gärna just nu! Trots att om några månader har jag chansen att göra vad jag vill med mitt liv, så känns det så långt bort att tillexempel åka ut och resa. Det handlar enbart om att jag tänker mig att jag vill göra det nu nu. Men bara att bita i det sura äpplet och bita ihop, den som väntar på något gott........ Magaluf om 49 dagar. 

NEW IN, MOHEDA


Skoälskare som jag är kunde jag inte tacka nej till dessa som även var på rea nu på Sportamore. Modellen heter "Dixie" och du finner dem här!

EN TB



Ja, vart ska man börja? Jag saknar sommaren så det är galet. Allting känns så mycket mer levande då, på alla sätt och vis. Älskar älskar att blicka tillbaka på de fina stunder man fått upplevt. Passar perfekt just nu när min inspiration är på noll. Hoppas ni har en bra lördag! xx

DE SENASTE DAGARNA


Bebismyst, firat brorsan som fyllde år i måndags, utgång med tjejerna i lördags. Jag har bara myst på de senaste dagarna, inte gjort så mycket och det har varit så skönt!! 

EN SOLIG TISDAG I APRIL


Dagens jobboutfit
Väst - Bondelid // Tröja - hm // Jeans - GinaTricot 

Gud vad härligt väder det är idag! Denna soliga tisdag spenderas inne på Ur&Penn, jobb som väntar! Sitter just nu på bussen påväg ner. Anledningen till att frånvaron varit så stor beror på att jag vela inte tänka på bloggen och istället bara vara. Jag uppdaterar med bilder från de senaste dagarna ikväll.
Ta hand om er! xx

ÄNTLIGEN LOV

 
Enda bilden från idag då jag, Jenny och Amanda åkte till Ica på håltimmen och köpte lite påskgodis. Ja annars då? Lov, underbart skönt. Ska bara ta det lugnt som jag jämt säger, sova och jobba. Så man orkar med sista veckorna i skolan efteråt. Sååå sjukt vad lite det är kvar?? 
Ha en fin påsk! xoxo

MINIMAL COLLECTION



Dessa über söta halsband och armband kan ni köpa på Ur&Penn. 

RSS 2.0