ÄNTLIGEN ÄR DEN HÄR









Vad vore jag utan mina underbara vänner? Utan dem hade jag inte fått min GlossyBox, världens bästa födelsedagspresent! Tack och tack!! 

SJUK



När man är sjuk och hängig får man unna sig VeckoRevyn, älskar att läsa! Hoppas ni alla andra har en underbar dag, puss på er!

VINTERKÄNSLOR

 
Ser framemot den sista tiden utav 2013 och skall försöka göra den så bra som möjligt.

RIGHT NOW



Att få komma hem och sätta på sig mysdressen, tända ljus och bara få vara med mig själv. Just nu är de det jag behöver! Har haft en liten tung måndag idag, huvudvärk, öm i kroppen osv. Ska bara ta det lugnt! Hoppas ni haft en bra måndag, kram på er!

SATURDAYS INSPO

 

PÅVÄG HEM TILL MIG


Spontan beställde igår och jag är så glaaad, har velat haft dessa så länge nu!! 

VART ÄR VÄRLDEN PÅVÄG

 
Den här bilden blev jag tvungen att dela med mig av känner jag, ta er tid att läs om bilden som jag tagit från Michaela Forni's blogg. Det är så sjukligt sant, vad fan håller världen på att ta vägen rent ut sagt?!
 

EN SÖNDAG UTAN ÅNGEST, VÄLKOMMEN


Hallå! Jag kan börja med att säga att jag har haft en toppen helg måste jag säga er. Det har verkligen känts som det vart min helg, först i fredags fest och Gfest med mina tjejer och sen på lördagen vart det middag med mina vänner och fira min födelsedag som 17 år. Idag söndag har jag bara myst med käraste Julia som sov över och sedan kom familjen på besök och fått massvis med fina presenter. Bilden som jag tänkte visa er är presenten jag fått av mina 10 fina vänner som gav mig en 6 månaders prenumeration från Glossybox, som jag verkligen önskat mig och trodde aldrig de skulle överraska mig med det. Super glad, jag har verkligen världens bästa vänner! Ni är så värda att höra det.

FREDAGENS BRAVADER



Firade in min 17års dag med ett underbart gäng och att få fira sin födelsedag på dansgolvet är väl inte sådan dum födelsedag ändå?! Tack till alla härliga människor som jag fick tillbringa min födelsedag med!

MICHAELA FORNI, VILKEN KVINNA

Hennes texter, jag finner inga ord.
 

EN LITEN PÅMINNELSE

 

DAILY INSPIRATION

 
 
Ursäkta min frånvaro, jag har inte haft så mycket att dela med mig av och då menar jag bilder för det gör ju ett inlägg så mycket roligare. Med mig pendlar det hela tiden, ena stunden kan livet kännas helt okej och i ena stunden kan livet svida så fruktansvärt mycket inombords. Idag är det en ny vecka dvs nya tag & möjligheter. På lördag fyller jag 17 år och denna vecka har jag intalat mig själv att jag skall ta till vara på varje dag och göra den så bra som möjligt för att det här är min vecka. Hoppas ni andra har det bra, jag har så himla mycket inspiration att dela med mig av, ni anar inte. Men bara ni biter ihop och stannar så får ni se!
XOXO

TORSDAG



Älskar min nya tröja från Lager 157!

DAGENS FUNDERING

En sak som ständigt påminns i mitt huvud är att jag förstår inte hur folk kan lägga skuld på en individ som blivit utsatt för en sak man aldrig velat vara med om, det är väl då man skall finnas där som stöd och snarare tycka synd om att man fick vara den som blev utsatt, eller hur?! 

ONSDAG



Lite blandade bilder ur mitt Arkiv, idag ska jag träna med Maria och Denice kl 15:00 ska göra mig av med så mycket ilska som jag ständigt går och bär på. Ha en bra dag fina ni!

DET HANDLAR OM ATT UNNA SIG



Tack fina Julia!

TODAYS




TÄNK OM MAN KUNDE KÖPA LYCKA

Tänk er en värld där man kunde köpa lycka, lycka att må bra i sig själv. Det vore verkligen något, fast om man skulle få möjligheten att köpa lycka då skulle man nog aldrig uppskatta de stunder eller perioder i livet då man verkligen känner sig lycklig i sig själv som man jobbar för att nå i denna värld. När man verkligen mår som sämst önskar man att man kunde köpa lycka, men jag tror att man måste bara bita ihop och agera stark och därefter kommer lyckan när livet vänder och blir bra och det är därför man bör ta vara på lyckan och värdera den på rätt sätt och njuta av den, för i denna värld vi lever i kan man inte köpa lycka. Lycka och glädje är färskvara, sådant som man får jobba upp när man ligger på botten. 

INSPIRATION GIVES MOTIVATION

 

SÅ STÅR MAN HÄR, IGEN.


Söndag, höstlovet är slut. Vad mer kan jag säga? Jag skall sammanfatta detta höstlov och kan börja med att det har varit det värsta höstlovet jag någonsin varit med om i mitt liv, men nog det mest lärorikaste. Jag har varit i Västerås, shoppat alldeles för mycket men har intalat mig själv hela tiden att jag var värd det. Jag har umgåtts med tiotal kompisar, tack för all tid ni ger mig att få umgås med er. Jag älskar er Alla! Jag har badat mycket bubbelbadkar, tänkt alldeles för mycket, gråtit alldeles alldeles för mycket, detta höstlov har enbart gått till att jag själv skall få må bra och ta mig upp på toppen igen. TACK till ALLA ni som har ägnat tid till att bry er om mig, jag finner inga ord som skall kunna beskriva min tacksamhet och kärlek, men det har varit värt varenda sekund ni gett mig.
 
Life goes on.
Be the best version of you.  

LÖRDAG




Sov hos Denice igår tills idag, vi hade världens mysigaste dygn. Just nu ligger jag i sängen med Elsa, Maria och Josefine och tittar på film. Älskar mina vänner! 

LIVET HÖRRNI, LIVET

 

RSS 2.0