ÄLSKLINGAR






TUMBLR INSPIRATION

 

EN GRÅ MEN BRA LÖRDAG

 
Igårkväll var jag och Frida barnvakt till Ella och Milliam och de gick hur bra som helst! Sängen var efterlängtad vid två tiden inatt när man nästintill ramlade in. Att få sova ut och avnjuta en stor frukost var inte dumt. Just nu sitter jag och Frida i sängen och dricker té och pluggar. Myys! 
Ikväll vankas de festligheter för min del, fördrink och mys med mina favorittjejer. Kan inte bli bättre en dag som denna!

NEW IN




Är så himla osäker om jag ska behålla linnet eller inte. Båda är från GinaTricot

PÅVÄG HEM TILL MIG

 
Skoälskare som jag är kunde jag inte låta bli att klicka hem dessa sommarskor. 
 

THROWBACK

 
Lots of love.

MIN ONSDAG




Idag hade vi på hela ekonomi friluftsdag tillsammans men jag vaknade upp imorse och var så otroligt trött + en huvudvärk på de så jag valde att stanna hemma och ta hand om mig själv istället. Jag sov vidare och vaknade vid 1 och var fortfarande helt groggy men klev upp och gjorde iordning gröt med mangobitar till och ägg, super bra frulle att starta dagen med! Sedan sprang ner på Friskis och gymmade i 50 minuter. Så otroligt jobbigt men skönt på samma gång! När jag kom jem väntade GlossyBox i brevlådan. Ikväll ska jag bara ta de lugnt och försöka beta av lite plugg. XX

ÄLSKADE GLOSSYBOX



Denna Box får helt klart av fem möjliga. Så himla bra produkter så jag blir alldeles till mig. Jag tycker alla är värda en GlossyBox en gång i månaden!
 

TISDAG



Har så mycket att göra i skolan så bloggen har kommit lite åt sidan. Igår då? Slutade 09:30 då jag skrev ett prov från kl 08. Hur skönt som helst, fick reda på att jag kammade in ett A på de provet också. Klappar mig själv på axeln som biter ihop! Snart väntar ett efterlängtat sommarlov som jag ska ta vara på till fullo. Sista sommarlovet med blandade känslor men är så redo för att bara leva och njuta av livet just nu och framöver!! 

SVENSK SOMMAR NÄR DEN ÄR SOM BÄST



Kikade karnevalen med Maria i strålande sol och fullt med folk idag, kan inte ta in att det är jag som kommer få
uppleva allt detta med karneval, student och bal om exakt ett år. Därefter var det bara att försöka finna något att göra denna lördagskväll rolig och de löste jag på ett bra sätt vilket var att mysa med Julia, Emma och Lovisa. Vi har suttit vid sjöbodarna och bara pratat, åkt bil, kikat läget på stan då jag träffade min kära broder. Nu är de dags att ta vara på lite sömn då de väntar en fullspäckad söndag. Har så mycket fint framför mig nu, försöker att bara njuta så gott de går över att livet kan vara så fint ibland. 

HELLO STOCKHOLM



Jag och min klass besökte Stockholm igår för att besöka Svea Hovrätt, medeltida museumet och rikstan. Det var väldigt intressant men jag skulle kunna sammanfatta dagen med ett ord och de är stress. Vi fick någon timmes shopping & lunch tid och faktiskt hann jag köpa lite grejer som jag ska visa er senare! Hade en otroligt fin dag och hade en underbart fin fredagskväll som avslutades på bästa sätt. XX

ONSDAG



En god kycklingsallad som avnjöts i solen på Jambo med mamma och hennes kille Johan idag. Ja, idag hade jag bara en lektion mellan 11:45 till 12:45, har så himla sköna onsdagar just nu! Ska försöka kika igenom matteboken lite ikväll också då de är mattenationella imorgon. Wish me good luck! XX

SUNDAY FUNDAY






Dessa bilder säger väl en hel del hur mysigt jag hade de igår. Så mysigt! 

EN MYCKET OVÄNTAD LÖRDAG



Njöt av solen princip hela dagen igår efter det var de att göra sig iordning för JulleUnited's uppvisning med Maria! Efter de gled jag lite bil med Rebecka och Josefine och de var allvarligt den märkligaste kvällen jag varit med om. Kändes som att vi var med i en skräckfilm, det var inte de lättaste att försöka somna när man väl kom hem sedan. Haha! Vaknade upp idag av solen och idag ska jag bara njuta av livet till max, sola, mysa med familjen, grilla ute på havet! Bara njuta, känner att jag behöver de innan de är dags för skola och några timmars pluggande framför som gäller. Ha en fin söndag! 

LIKE A WARM SUMMERBREEZE

 
davisjulia.tumblr.com

SVAR PÅ FRÅGA

Hur mycket kostade det för dig att göra spraytan? :) 
Skulle vara oerhört tacksam om jag fick lite kostnadsinformation :)
 
Svar; Det kosar 165:- för halvkropp och 300 för helkropp. Om du vill göra en påfyllning inom 24 timmar kostar det 75:- eller 150:- tror jag. Om du inte är nöjd med svaret och vill fråga mig något mer så kommentera mig eller kontakta mig på mailen för mer funderingar :-)
 

FINALLY FRIDAY



Det bjuds på finväder i helgen, jag är glad och livet känns bra! Vad mer kan man begära? Hoppas ni får en fin helg! XX

NYTT IN I KLÄDVÄG

 
Lite nytt in i klädväg från HM, passar perfekt till sommaren! 

VACKERT

 

LATELY

 
Hade en sån otroligt fin kväll med mina sex tjejer igår (Kristin & Emma som inte är med på bilden). Det är sådana här stunder man verkligen ska vara tacksam för hur bra man har det, hur fin omgivning man har. Vi människor tar så mycket förgivet men grejen är den att de finns inga garantier. Vi måste leva här och nu, vara tacksam över de fina i livet. Det är så himla viktigt! Man går miste om så många dagar av att inte ta vara på dem och göra något bra utav det. Därför är jag så otroligt lyckligt lottad som fick sitta med fina vänner igår och göra nägonting roligt utav denna fredag. Puss! 

FREDAG DEN 9 MAJ



Ikväll umgås jag med mina fina tjejer, underbart 

TORSDAG



En myskväll med en efterlängtad Maria är aldrig fel, plus att vi är lediga imorgon. så skönt! Har glömt kamera sladden hos mamma så kan ej använda mig av nå bättre bilder än mobilkameran just nu. Sorry! NU: sleep

EN LEDIG DAG SÅHÄR MITT I VECKAN

 
Jag har inte haft sådan stor inspiration och motivation till livet under några dagar så därav tomt på bloggen också. Väldigt läskig känsla eftersom jag kände mig så glad över livet bara för några dagar sedan. Men ibland kan man inte styra allt hur man känner. Jag har ett sådant stort sug för att göra något utöver de vardagliga, jag vill bara boka en resa med någon en vecka eller bara göra något ovanligt för ett tag. Jag behöver ny sprudlande energi. Det positiva med idag är att min klass är lediga idag och de är så himla skönt! Idag är en sån här ta-hand-om-mig-själv dag. Passar utmärkt mitt i veckan! Sov ut, gjorde en god frulle och precis tagit en lång dusch. Så skönt! Hoppas ni alla andra har en fortsatt fin onsdag hörrni! Ta hand om er! XX

MONDAY




REN LYCKA EN GÅNG I MÅNADEN



 
Tacksam över att ha turen att få GlossyBox en gång i månaden 

THE WEEKEND



Har haft en väldigt lugn helg, hela fredagen pluggade jag vilket tog på krafterna. I lördags tog jag de bara lugnt och tränade en sväng sedan hade jag myskväll med en fin person och idag har jag firat min kära bror och nu har jag precis nattat brorsbarnet Ella. Hoppas ni haft en bra helg! XX

3 MAJ



Idag



SENASTE DAGARNA


Liveeet



EN FIN TORSDAG



Byxor - Stockholm, linne - HM
Jag klagar inte över att vara ledig en dag som denna, är just nu hos brorsan och blivit bjuden på mat och sådär. Så himla mysigt! 

VALBORG


En dag som denna var det skönt att man bara hade en lektion, därefter var det bara att fixa innan 8 tjejer kom hem till mig på lite grillning och trevligheter för att göra något roligt utav Valborg. Valborg är annars för mig inget speciellt men kul att göra de roligt med sina nära vänner. Det blir vad man gör de till, eller hur? Vi hade iallafall såå mysigt och älskar mina tjejer så oerhört mycket. Dock var det snålt med bilder men sånt som händer. Efter grillningen hos mig blev det lokalfest som var helt okej. Next; sleeptime

RSS 2.0