BEKÄNNELSER

Jag älskar att skratta.
Jag är en hemskt mysig person, vill alltid vara nära någon eller krama någon. Vill alltid mysa och känna närhet.
Jag har aldrig varit såhär kär som jag är just nu i Oscar, han verkligen fångade mitt hjärta.
Det är mitt första riktiga seriösa förhållande. 
Det bästa som finns är att pussas  
Om jag är ledsen då sätter jag jämt på house och lyssnar på det, då blir jag glad och taggad på livet igen.
Jag önskar jag var ljushårig, jag försöker jämt bleka mitt hår på sommaren men lyckas aldrig och håret blir så slitet så ger jämt upp. Men tycker det är så sjukt fint att vara ljushårig.
Det bästa man kan starta dagen med är en stadig och god frukost.
Jag är sjukt intresserad inom mode och varje gång jag får mitt studiebidrag spenderar jag alltid mina pengar på nya fräscha kläder.
Efter gymnasiet ska jag ta ett sabbatsår och åka utomlands och utforska nya miljöer samt nya människor.
Jag har ett starkt syskonband med mina 4 bröder som är mina förebilder. Finns inga bättre människor än dom.
Jag är uppväxt i en stor familj, vi är 7 stycken med mamma & pappa. Jag har alltid drömt om att ha en stor familj, så jag vill ha 4-5 barn när jag blir äldre.
 
 
 
 
 

MÅSTE HA

 
Hittade denna tjusiga tröja inne på Gina Tricot igår när jag och Anna tog en sväng på stan. Hängde undan den och skall köpa den på måndag, för snyyyggg!

NEW IN

 
 
 
Dessa skor fick följa med mig hem idag, är lite skeptisk fortfarande men det är nånting som gör att jag älskar dom. det lilla minuset är att jag inte tycker om sömmen på skon. Åhlens 499:-

AUTUMN SHOES

EUROSKO, SCORETT, DINSKO
 
Här har jag valt ut några höst skor som är min typ, jag funderar på att köpa någon av dessa förutom Dr Martens skorna för sådana har jag redan. Men varför inte köpa ett par Dr Martens boots dom som är i mitten längst till höger? hur snygga är dom inte!?

MITT NYA BEROENDE

 
Mitt senaste beroende har blivit gossip girl. Jag älskar att titta på serier, problemet är att jag är så dålig på att ta tag i det, men tur man har en grym kille som laddade ner det på sin Mac. Jag rekommenderar det verkligen. XOXO
 

KANDEE

 
Är det något klädesplagg jag är helt tokig i så är det linnen, känner ett stort sug för att beställa någon av dessa 4.
 

MY WEEKEND

Har haft en otroligt lugn helg, i fredags efter skolan tog jag & Oscar bussen hem till han och vi har inte gjort något annat än att bara legat och tittat på serier vi skiftade mellan Gossip Girl och Prison Break. I lördags gick vi på lilla stan i Ljusdal och jag hittade en jätte fin tröja och Oscar köpte 1 Lee jeans skjorta och en tröja. Idag har jag träffat 2 av mina brors barn en sväng bland annat Minna på bilden. Puss!


TISDAG

Lägger upp sådana tråkiga inlägg just nu, men jag sitter typ aldrig vid datorn längre och är dålig på att knäppa kort.
Därför bjussar jag på lite bilder som togs för inte så länge sen. Måsta ta bilden på Lilla Lucas bara för han är så söt. Ligger just nu i sängen och inväntar mat och vid 7 kommer min prins hem från fotbollsträningen. Händer inte så mycket i mitt liv annars förutom skolan, vänner och Oscar. XOXO


LOVE IS THE BEST THING IN THE WORLD

Finns ingen just nu som kan göra mig lyckligare än Oscar. Trodde jag aldrig skulle hitta en sådan underbar människa som du


LIVETS DRYCK

Har gått och blivit förkyld, igen. Så idag stannade jag hemma och har inte gjort så mycket annat än att försöka bli friskare. Något jag skulle kunna leva på resten av mitt liv är smoothie iallafall, sjukligt gott och nyttigt!! Puss


TISDAG 11/9

Fick en ny skinnjacka av min bästa pojke i lördags, så gör inget annat än att strosa runt i denna nu. Love


FIN HELG

Har haft en mysig helg, inledde fredagen med middag och massa mys hos Josefine för att fira Elsa! Det var så underbart trevligt när vi alla var samlade igen dock fattades bara Maria så skulle allt vara som vanligt. Lördagen spenderades hemma hos mig med några fina vänner hade det jätte trevligt och i dag har jag bara myst med Oscar och kikat på hockey med mina favorit tjejer. Måste bara säga att jag inte är så motiverad för en ny skolvecka men får bita ihop och se på den positiva sidan. Snart helg igen! Puss


CONFUSED

När man vill göra allt så bra som möjligt men inte lyckas. När man får reda på något oväntat som man egentligen inte ens skulle få veta i huvudtaget.


I'M IN LOVE

 
Bild lånad av min fina vän Lovisa.  liew.devote.se
Hösten är här och skolan har börjat, numera går jag på Bromangymnasiet här i Hudiksvall och trivs som bara den. Jag valde ekonomi som linje och trivs hur bra som helst, ångrar ingenting av att jag valde det och har 3 fantastiska år framför mig. Varför bloggen har kommit i klämm är för att jag går i skolan, hänger med vänner och med min pojkvän så gott som hela tiden, men jag lovar att det ska bli ändring på det här! I fredags var det Gfest och jag hade förfest hemma hos mig, har väl varit med om bättre kvällar men jag hade kul till en viss del. Imorgon ska jag och min klass bli nollade utav 3:orna och hoppas jag får en rolig kväll!! Puss från mig

RSS 2.0