GLOSSYTORSDAG



 
Så kul att GlossyBox var i brevlådan idag, dock är jag inte så nöjd med produkterna då dem inte föll i min smak. Har så himla många läppbalsam just nu exempelvis! Men jag är nöjd förövrigt, denna Box får ★★/★★★★★

IGÅR



Bjöd över Lydia på middag och sleepover igår, super mysigt var det! Idag är det fullspäckat schema. Skola, Friskis jobb nu, sedan vidare på modevisning på skolan då vi i Studentkommiten arrangerat det. Så nu hoppas jag att så många som möjligt kommer! :-) 
xoxo


EN BRA START PÅ EN BRA VECKA



Det var längesen jag kände mig så glad och framförallt tacksam för jag har en sådan fin familj, vänner, pojkvän och ett härligt jobb att komma till!! Herregud vad tacksam jag ska vara över det och det är jag. En lektion på förmiddagen sen vidare på jobb på Ur&Penn! En bra dag med andra ord. Bilden ovan är min outfit för idag! Älskar att strosa runt i en svart basic klänning och en kofta och ändå känna mig fin. 
Love 

HELGEN



I fredags slingade Sofia mitt hår och umgicks med henne, i lördags var det jobb så gott som hela dagen. Och på kvällen överraskade Emil mig med en sen alla<3 paket som innehöll en klänning och att bjuda ut mig på Texas! Så himla fin han är! Igår söndag tog jag det lugnt hela dagen. 
Så skönt att det här är sista veckan innan mitt sista sportlov! Efterlängtat? Jaa! xoxo

SELECTED FEMME - BEIGE LEOPARD





Fick hem ett paket från Members igår och innehöll dessa fina vårskor. Kostade 149kr nu och hade egentligen kostat 499:- snacka om kap! 


SMART TRAVELS UF

Bild lånad av Smart Travels UF
 
Detta kit som visas ovan är precis det jag fick hem idag, det är ett UF företag som säljer resekit och jag tyckte det var så himla bra för jag ska även ut och resa i Maj och vad passar inte bättre än att köpa ett resekit?
199:- så är det ditt! :-)

DAGENS REPEAT


VECKAN SOM VARIT



Fifty Shades of Grey med tjejerna i torsdags, ruskigt bra! Rosor av Emil, alla hjärtans dag - fin på jobbet och från i lördags på Olearys. ♡ 

MONDAY

 
Hade bara en lektion idag nu på morgonen sedan väntas det jobb på Ur&Penn stort sett hela eftermiddagen.
Vart så himla sugen på pannkakor och vela göra något nytt så testade proteinpannkakor och gud vad gott det var! Såhär gjorde jag dem:
 
  • 6 dl mjölk
  • 3 st ägg
  • 1,5 dl vetemjöl
  • 1.5 dl proteinpulver (vaniljsmak hade jag)
  1. Häll upp vetemjölet, proteinpulvret och hälften av mjölken i en bunke. Vispa tills smeten är jämn, och fri från klumpar.
  2. Tillsätt resten av ingredienserna: Äggen och resten av mjölken. Vispa återigen tills det är jämnt och fint.

EN HELG FYLLD MED MASSA KÄRLEK






Hade en underbart fin alla igår. Först jobbade jag på Ur&Penn på dagen och sedan var det hem och göra mig iordning inför Olearys med Elsa, Maria, Julia och Lovisa. Super trevligt! Ett glas vitt till maten sedan åkte vi hem till Lovisa och bara pratade och sedan blev det spontant tillbaka till Olearys jag, Lovisa och Julia. Avslutade alla med att somna in i Emils famn. 

DAILYINSPO

 
Äntligen helg! Fullspäckad helg väntar, jobb på Ur&Penn imorgon, jobb på alagsmatchen på söndag, alla hjärtans mysa med Emil ikväll, ja detta blir nog en fin helg! xx

PÅVÄG HEM TILL MIG

 

ONSDAGSINSPO

 
HÄR för att ta del av Anni's blogg, hon är verkligen en inspiration inom de mesta.
 

Hoppas ni får en fin onsdag! Ta hand om er. xx

EN GNUTTA VÅRKÄNSLOR



Fina buketten Emil överraskade mig med igår prydde min byrå väldigt fint. Älskar rosor  

DAGENS VILL HA

 
Malene Birger är ett märke som börjar synas mer och mer och jag måste hålla med att dom är väldigt snygga, väskor som kläder, mobilskal osv. Ja något av dessa ovan vore ju inte dumt att ha.
Finns att köpa HÄR

MONDAY AND TUESDAY


Jag igår haha.

Heej! Fy vilken intensiv dag jag hade igår, skola, Ur&Penn, sen iväg på Friskis och jobba. Men nu är det skönt att de är gjort för idag belönades jag med att ha en ledig dag. Hur bra?? Vi har lektioner som man kan jobba hem ifrån, perfekt. Idag ska jag bara mysa med mammi som kommit hem från Norge. 
xx

EN UNDERBAR DAG





Startade dagen med mitt riktiga jobb pass på Ur&Penn som gick hur bra som helst! Nu är jag officiellt butikssäljare där, kunde inte komma lägligare med ett jobb just nu. Så lyckligt lottad. Efter jobbet mötte jag upp Julia på stan och köpte klänningen ovan som jag suktat efter länge, också fick jag med mig ett par vanliga svarta jeans hem. Perfekt! 

THANK GOD IT'S FRIDAY!

 
Ojoj vad frånvarande jag är här till och från, men har ganska mycket just nu hela tiden. Sitter just nu på svenska lektion och direkt efter skolan ska jag ner och jobba. Jag har nämligen fått jobb på Ur&Penn, så himla kul!! Hoppas ni får en fin helg. xx

SAMMANFATTNING AV JANUARI

 
Mitt 2015 har börjat bra, ovan är en liten sammafattning i bilder. Umgåtts med kompisar, myskvällar med Emil, leveranser av paket, Glossybox, jobbat, ja bara låtit dagarna rullat på. Och idag fick jag sådant himla bra besked så jag befinner mig i en liten lyckobubbla. Hihi. Hoppas ni haft en fin måndag! xx

HELGEN





Inledde helgen med att få GlossyBox som jag är super nöjd med. Verkligen min typ av Box, lite gott och blandat. Ja, vad har jag gjort i helgen då? Inte mycket alls, bara tagit det lugnt. Har hunnit med att kikat på hockey, tittat på HudikGympans uppvisning, bastat och badat bubbelbadkar och sovit. Väldigt skön helg! xx

RSS 2.0