GLOSSYTORSDAG




 
GlossyBox kom igår, sådan himla bra Box denna gång! Vart verkligen jätte nöjd. Passar perfekt att få produkter inför sommaren när jag beger mig till Magaluf imorgon! Idag blir en packningsdag, jag och tjejerna åker tolv inatt mot Arlanda! Hoppas ni får en bra helg! Xoxo

JAG LEVER HÖRRNI







Ja jag kan börja med att säga att karnevalen är det roligaste jag gjort hittills i mitt liv, att hoppa runt på ett flak med sin älskare klass i strålande väder med dunkande musik på Hudiksvalls gator var verkligen så himla roligt! Just nu håller jag på att packa och plugga de sista som är i skolan för på fredag är det äntligen magaluf som gäller!!!! Wohoo, älskade studenttider

NEDRÄKNING



Varje dag är nedräkning inför studenten nu, det är just nu man önskar man kunde stanna tiden och livet så man hann få njuta lite. Jag gör inget annat än att checka av de sista i pluggväg, jobbat, käkade Max med Amanda och Jenny idag, blev utsparkad av ettorna igår(super bra utspark!!) och imorgon är de karneval som gäller! Hoppas ni får en fin helg! XX

DAGENS LÅT


TRE FINA FRÅN HM

 
Jag har alltid varit svag för jumpsuit's och det är typ en av mina bästa plagg att bära på sommaren, hittade tre fina från hm.com/se

SUNDAY


TOP GUN

Buttericks.se

Denna klänning fick jag hem från Buttericks härom dagen, ska alltså efterlikna en kvinnlig version av Top-Gun. Bara ett par pilot solbrillor så är jag redo för karnevalen sen den 23:e maj. Det är något som vi i Hudiksvall har, vi börjar studenttiden med att ha karneval och min klass har TV- film karaktärer. Vilket jag då valde Top Gun. 249:- för denna klänning, som även satt jätte bra! 

NO TIME NO SEE

 
www.i-dont-see-the-problem.tumblr.com/, www.mariakraft.tumblr.com
 
Hello! Snart en vecka sedan jag bloggat, usch vad tiden går fort. Jag kan börja med att säga att det känns verkligen att man börjar komma närmare slutspurten av skolan, endast 15 ynka dagar till Maggan nu!! Och denna långhelg som vi just nu har ska enbart spenderas vid datorn och plugg, bortsett från jobb på Ur&Penn imorgon men annars så är det bara plugg. Jag tror nog alla avgångselever går igenom samma jobbiga känsla av hur mycket man har i skolan men tanken av hur bra man kommer ha det om två veckor och allt med studenten och balen är oslagbar. Hur ska man hinna njuta när tiden går så fort?? Gaah, kan vi bara stanna tiden för ett tag! xx

32 DAYS LEFT





Idag hade vi studentfotografering och jag var t.om nervös, för jag kände hur nära det är nu!!!! Så kul!! Kommer faktiskt sakna min klass, man inser nu när allt börjar ta slut hur bra man har haft det.. 

SÖNDAG • 10



Brorsan bjöd på grillat igår, mums!

Ja vad har hänt sedan sist jag skrev då? Jag jobbade på gfesten i fredags, myskväll med Emil igår, och idag bokade vi resa till Turkiet den 24 juni. Så himla efterlängtat! Känns extra kul att jag är på två utomlandsresor inom loppet av en månad. Hoppas ni haft en bra helg.
Puss

ONSDAG



Oj vad dagarna går fort alltså. Har så mycket runtom mig så att bloggen hamnar lite åt sidan, tyvärr. Har myst med Lilly två dagar i rad! Annars gör jag inte så mycket annat än att plugga, ska bli så skönt att om cirkus 3 veckor har jag inget plugg längre. Åh den känslan! 

#anna20






Från festligheterna igår, har som alltid kul med mina tjejer! Vi var 9 styckna som gick ihop och gav Anna en Naked 2 palett samt presentkort på systemet. Just nu i skrivande stund befinner jag mig på Friskis & Svettis för lite jobb. Därefter blir det bara att förbereda kommande vecka. Puss!

GLOSSYBOX, JOBB OCH FEST



 
GlossyBox som jag fick i torsdags, ja vad har hänt sedan jag skrev sist då? Jag har blivit faster till en liten Lilly, så glad!! Sedan har jag tagit det lugnt, körde med Anna i torsdags, myst med Emil, ja har inte hänt så mycket mer. Ikväll vankas det 20 års fest för finaste Anna! Sedan ska vi ut på Hogges där det är White-Party tema! 
Ha så trevligt ikväll! pussar

RSS 2.0