ONSDAG 29/5

Hade på mig denna långklänning igår när jag tittade på korp fotboll med Alva och Amanda. Hur mysigt som helst!!


KÄRLEK

Han som får mig att le.


EN VARM SOMMARDAG


LÅNGKLÄNNINGAR FRÅN GRINA TRICOT

 
En av de finaste långklänningarna jag har skådat, en långklänning blir din för bara 149:- det är ju inget pris alls! Jag har den svarta men funderar på att köpa en till i någon av färgerna :-)

EN SUPER BRA HELG

Har haft en överraskande bra helg faktiskt, i fredags målade jag hos pappa och i lördags myste jag med Lydia också blev det spontan fest och hade det super kul hos Johan! I söndags tog jag och Oscar bilen till Maln och solade därefter blev det morsdagsfirande med min familj. Super mysigt!


NEW IN

 
Bikini från Lindex och en super fin långklänning från Gina Tricot fick följa med mig hem idag!

MYS MED DENICE

Har haft världens mysigaste dygn med Denice. Vi tog en tur på stan idag och en bikini och en långklänning fick följa med mig hem idag! Super nöjd. Bilder kommer senare på köpet! XOXO


FRIDAY 23/5

Myskväll hos Denice, kan inte bli annat än underbart!


VÄRLDENS BÄSTA ANSIKTSPRODUKTER


TORSDAG

Att jag är pluggfri idag kan vara det skönaste som finns!!


SOMMAROUTFITS


VACKERT

 
Gina Tricot

LOVELY


LÖRDAG 18/5

Har haft en helt underbar lördag. Vaknade upp hos Oscar och sedan gjorde vi oss iordning för att åka till Hudiksvall och titta på 94:ornas karneval vilket var jätte trevligt!! Därefter tog vi cabben till Maln och kände på vattnet, köpte glass och Loka och bara njöt av den fantastiska värmen. Jag älskar sådana här spontana dagar!


MYSKVÄLL I LJUSDAL

Åkte till Ljusdal idag med Oscar och vi har legat på deras altan och solat hela eftermiddagen och nu ikväll spontant åkte vi och tittade på fotboll. Hur mysigt som helst!


TÄNKTE BARA SÄGA


TA CHANSEN ATT VINNA EN TODIEFOR BIKINI

 
Vill du ta chansen och vinna en todiefor bikini? Då tycker jag du gör som mig och trycker HÄR och deltar nu på direkten!

MJUKGLASS-MYS


TISDAG 13/5

För några dagar sedan rensade jag mina kläder och fann mina gamla leopard tights och idag kände jag att det skulle vara så skönt att slippa ha jeans på sig så det passade perfekt :)


SPENDERAR NATTEN UTE PÅ LANDET MED MIN PRINS

Medan pappa är i Stockholm och jobbar så myser jag och prinsen i storhuset på landet. Det kallar jag "att ta vara på livet".


DAGENS


FASTERS PRINSESSA

Att få spendera en del av söndagen med att mysa med sina brors barn kan vara en av det mysigaste sakerna man kan tänka sig.


SUNDAYMORNING

Hade det super trevligt igår och att få vakna upp i mitt rum som jag verkligen älskar är underbart. Fattades bara min prins dock. Idag ska jag vara ute i solen, plugga lite lätt och bara njuta av dagen som den är.


TÄNKTE BARA SÄGA

Tänkte bara säga till er alla här ute, ta vara på livet och tänk alltid på att det är ni själva som har kontrollen över ert liv och ert mående. Vi har makten att förändra, att skapa, allt möjligt. Små saker kan göra en sådan stor påverkan för en annan, var rädda om varandra! Godnatt


30 ÅRS FEST

Ikväll vankades det överraskningsfest för ena brodern Andreas. Det var så himla kul att han inte förstod någonting och blev så överraskad. Hade det super trevligt med fina Elin!


EN FILM NI BARA MÅSTE SE

 
Den bästa filmen som gjorts år 2013 anser jag iallafall. Sådan himla underbar film!

MISS IT

 
För något år sedan ställde jag och min fina vän Amanda upp och agerade studentmodeller för en dag. Jag blev så nöjd med bilderna och jag fann dom nu och tänkte att jag måste bara dela med mig av dom här på bloggen.
 

ÅHLÉNS

 
Jag äger den svarta väskan och det är en av de bästa inköpen jag någonsin gjort. Den är rymlig och du kan använda den till nästan vad som helst. 399:- och den blir din!

HM

 
Tips tips! 199SEK får du för dessa fina långklänningar ifrån HM.

BEYONCE FOR HM

 
Bästa bikini-inspirationen, världens snyggaste kvinna.

GINA TRICOT DRESSES

 
Mina favoriter från Gina Tricot - Fest som till vardags.

A RAINY DAY

 
Jag vaknade imorse och hörde hur regnet öste ner utanför fönstret, jag kunde inte göra annat än njuta. Jag tycker det är så härligt att det regnar ibland, bara jag inte har tänkt gjort något ute dock. Men en dag då man inte behöver göra någonting än att bara ligga i sängen och mysa med sig själv. Läsa böcker, lyssna på musik, titta på filmer/serier, att bara vara bekväm med situationen. Jag gillar det!

FOTOGRAF: LOVISA WAHLBERG


DET ÄR DU OCH JAG MOT VÄRLDEN

Du är den finaste gåvan jag någonsin fått och jag tänker aldrig sluta kämpa för dig, oss.


WEDNESDAY 8/5

Ballerinas, trashade jeans och en vit blus strosar jag runt i idag, bättre bild kommer senare! Have a nice day!


VINN ÅRETS GOODIEBAG FRÅN DASHA

 
Jag är med och deltar om att få vinna årets goodiebag för 5000 kr, var med du också och tävla HÄR . Puss!

A BEAUTIFUL DAY

Idag efter skolan åkte långklänningen på, strosade runt på stan med min prins och därefter åkte jag och mamma och köpte mjukglass lite spontant sådär. Ikväll: toffelmys


ANNA 18 ÅR


PARTY SATURDAY

 
Idag vankas det födelsedagsfirande för min kära vän Anna som fyllde 18 år i torsdags, det blir ett gäng tjejer med middag och lite förfest innan dom ska på krogen. Hittade bilder från i somras när vi firade Josefine och jag vill bara ha lite värme nu så jag kan gå i min fina vita jumpsuit från Gina Tricot. Love!

HOCKEYHÄNG

Eftersom jag är uppfödd i en hockeyfamilj stod det givetvis hockey på schemat för ikväll, ena brorsan Niklas hämtade upp mig och bjöd mig på mat därefter kom pappsen också, super mysig kväll förövrigt. Väldigt spontan vilket jag gillar!


VÅR FRÄSCHT

Från we❤it


VÄLKOMMEN MAJ MÅNAD


ONSDAGENS LÅT

 

VALBORG 13

Hade en jätte bra början av Valborg igår, tack alla fina tjejer och killar som var med!!


RSS 2.0