HELGEN









Kan börja med att säga att denna helg har varit magisk. Tusen tack för alla presenter mina älskade vänner och tack till alla som kom och förgyllde min kväll. Jag blir bara glad av tanken att det kom så många och valde att spendera sin kväll med mig? Så fina allihopa. Jag kan inte vara gladare, nöjdare över vilken fin familj, fina vänner och pojkvän jag har. Kärlek!!!! 

Jag fick av mina älskade vänner; Presentkort på GANT(700:-) presentkort på MQ (900:-) sminkborste Set, trosor, nagellack, champagne, armband, locktång, med mera. Vad mer kan man begära? Så tacksam, hoppas jag visar det mer än tillräckligt. En måndag som denna ligger jag hemma och är förkyld och har ingen röst, men de roliga är att jag är lycklig ändå. Puss!! 

FREDAG



Får spendera denna fredag med syrran ikväll, det tackar man inte nej till! Imorgon vankas det äntligen 18 års fest för lilla mig och det ska bli så kuul! Självklart kommer det bilder under helgen. XOXO 

GIFTS








SÅÅÅ nöjd över alla fina presenter! Jag kan inte vara nöjdare. Så otroligt glad över vilken fin omgivning jag har 
Fick ett jätte fint påslakanset också men har ej hunnit fått bild på det. xoxo

MY BIRTHDAY



Och äntligen är det min tur att fylla 18!!! Hade en super bra kväll med mina nära och kära igår. Tusen tack för allting! Vid tolvslaget firade mina 4 bästa storebröder in mig på födelsedagen. Haft så himla kul!! xoxo

DAILYINSPO

 
mariakraft.tumblr.com

TORSDAG 13



Som med allt annat här i livet har inspirationen inte varit den bästa och inte här på bloggen heller. Så tråkigt! Men jag biter ihop. Förövrigt väntar jag mig en förväntansfull och rolig helg då jag fyller 18 på söndag. Äntligen!!! Och ska bli firad av min stora fina familj på  lördag och mina fyra storebröder ska ta ut mig på krogen på lördag. Annars så rullar livet på i sin vanliga ordning, skola, träningar, och så. Hoppas ni får en fin torsdag! xoxo

NEW IN



Fann denna fina mössa på MQ igår för 299 från Bondelid. På bilden ser mössan svart ut men den är mörk blå. Så nöjd! Äntligen funnit en mössa som passar mig. 

TORSDAG

 
Vet att jag har så mycket att uppdatera och lägga ut på bloggen, men jag har så otroligt mycket med allt just nu. Körkort, skolan, truppgymnastiken och livet i allmänhet. Ikväll har jag myskväll med Lydia ♡ så mysigt! 

LAST SATURDAY




Sista riktiga dagen innan vi lämnade Skottland var i lördags då vi turistade och strosade runt på stan. Det var inte sista gången jag besökte Skottland kan jag säga! Sitter just nu i skolan och halv sover, så otroligt trött. Men bara att bita ihop! Hoppas ni får en bra tisdag! :-) xoxo

GLOSSYBOX OKTOBER




 
En sak som är säkert är att GlossyBox slutar aldrig leverera, för varje månad blir det bättre produkter. Detta toppar alla boxar! Såå nöjd!! 
 
Make Up Store - Cybershadow
Ögonskugga som är hårt pressad och därför lite krämigare i konsistensen, vilket gör att skuggan är lättarbetad. Den är högpigmenterad och innehåller mycket pärlemor-pigment som ger en glansig finish.
 
Christina Aguilera - Body Lotion + Eau De Parfum "Woman"
Återfuktande bodylotion som doftar ljuvligt av fruktig ananas, blomstrande rosor, vit magnolia och kaprifol med varm mysk i botten. Du får även testa parfymen i samma doft!
 
Broadway - Impress Manicure
Med Impress Manicure får du en perfekt manikyr på några minuter och de finns en stor variation av piffiga färger och mönster. Lika enkla att sätta på som att ta av och sitter på plats i flera dagar.
 
Lollipops Make Up - Eye Pencil "Goodbye Moon" 
Krämig ögonpennor i en intensiv nattsvart färg. Den är enkel att måla med och tack vare dess starka pigment är den väldigt hållfast. Du behöver ingen pennvässare - bara att vrida!
 
So Susan - Universal Blush
Rouge som ger fräsch färg och som anpassar sig efter din hudton. Dess mjuka konsistens gör den både behaglig och lättapplicerad. Den är dessutom återfuktande och näringsgivande. 
 
 
♡♡♡♡
 
 

HAPPY HALLOWEEN



Igår vankades det halloweenfest här hos oss och vi hade så himla kul och mysigt! Ett bra avslut innan vi åker tack vare vår underbara värdmamma! Hoppas ni hade en grym halloween! xoxo

RSS 2.0