GÅR IGENOM APRIL

 
Jag har inte haft en sådan dum månad ändå, spenderat väldigt mycket med mina fina vänner, besökt Gävle, haft myskvällar med en fin person, shoppat alldeles för mycket, skrattat, gråtit. Bara levt helt enkelt. Det har varit en väldigt händelsrik månad. Nu välkomnar jag maj med lite sol och ännu mer överraskande händelser. XX

SAY SOMETHING



Världens tröttaste tjej idag efter ett fartfyllt påsklov. Hur har er dag varit? Måndagar brukar ju oftast börja lite segt men tackar för att jag går bara tre skoldagar. XX

SLUT PÅ DE ROLIGA





Hade en sån underbart fin kväll med Julia och Lovisa igår, har umgåtts med dessa pinglor hela helgen och de har varit så otroligt mysigt! Nu är de slut på detta påsklov och jag kan lämna de med ett leende för de har varit väldigt händelserikt och härligt. Nu är de bara att kriga på till ett efterlängtat sommarlov. XX

SOM EN SOMMARKVÄLL


Vädret levererade finväder igår vilket man inte tackade nej till, solade princip hela dagen och sen på kvällsidan kom Lovisa och Julia hem till mig för lite mys. Senare begav vi oss till Tim där det var fest! Kändes precis som att de var sommar igår, så himla härligt!

INSPO

davisjulia.tumblr.com 


LITE NYTT I DOFTVÄG




TORSDAG




Efter ett snabbt besök på stan med Frida bestämde vi oss för att åka hem till mig och njuta av lite sol och massa gott. Tyvärr levde inte solen upp till mina förväntningar idag. Ikväll ska jag bara ta de lugnt! Hoppas ni får en fin torsdag! 

MYSKVÄLL PÅ MITT OCH FRIDAS VIS




Ikväll är de sleepover hos Frida som gäller, super mysigt! Väldigt behövligt och efterlängtat med tanke på att de var år och dagar sedan vi sågs. Sådana stunder som dessa jag älskar lov. XX

GOOD MORNING



När man har lov får man lyxa till med lite frukost på sängen. Ja vad händer idag då? Återstår att se, jag har inga planer än så länge. Hoppas ni får en fin dag! 

I MITT PÅSKÄGG



Detta fick jag av min kära mamma i påskägget plus lite andra skönhetsprodukter men dessa var mina favoriter. Älskar håroljan och Kérastase's leave-in produkt. 

WE ARE ONE




Inatt blev de en sleepover hos bästa Rebecka, vi hade en relativt sjuk men härlig kväll. Idag tog vi vara på solen till max och de klagar man inte på! Ikväll ska jag bara vara för mig själv och ta de lugnt, känner att de behövs efter min fantastiska och intensiva helg. XX

UNDERBARA VÄDER



Att vakna upp av att solen tittar in, äta en rejäl frukost och bara ta de lugnt i solen är livskvalité 

LÖRDAG






LÅNGFREDAGEN


Åh vad frånvarande jag är på bloggen, ska verkligen skärpa mig! Men haft noll inspiration till att blogga på senaste. Idag spenderade jag och mamma i Söderhamn några timmar därefter hämtade vi upp Sofia och nu på kvällen har vi myst på bara med tacos och lite frukt. Fått nyslingat och nyklippt går tack vare min fina vän. Imorgon ska jag till Gävle och hälsa på Kaisa, längtar så mycket! Jag kan lova er att på söndagen bjuds de på inlägg. XX


SENASTE NYTT




Blus från Lager157
Skor - Skopunkten

MÅNDAG



Efter att ha somnat sex på morgonen i söndags och somnade vid tolv igårkväll resulterar de till en hemskt trött Victoria, vet knappt vad jag skrivit och sagt idag. Därför var de otroligt skönt att höra att man fick sluta 3 timmar tidigare. Hoppas ni haft en fin måndag! XX

SUNDAY FUNDAY



Förlåt för frånvaron här på bloggen jag har haft fullt upp med allt som heter skola. Igår umgicks jag med mina efterlängtade tjejer och vi hade det väldigt trevligt!! Idag ska jag fira min broder och sedan ska väl hela dagen gå till att plugga.. XX

A GOOD DAY • 8 APRIL



Gått i skolan som vanligt och slutade strax efter 14, ner på stan med Molea och intervjuade HM för ett arbete vi har på skolan. Fick med mig lite nytt hem från HM också dessutom! Visar senare, ska visa shoppingen från Sundsvall förra helgen också hehe!

Next: plugga

LITEN UPPFRÄSCHNING

 
Som ni ser så har jag uppdaterat bloggen lite med en ny header och jag är SÅ NÖJD! Tack finaste Kaisa!!!! Känns så mycket roligare att blogga när man har gjort lite nytt. Ett av mina mål här i livet är att lyckas med bloggen, det är verkligen en av de saker jag mår bra av att göra. 

DAGENS INSPIRATION

 
bubbelsoda.tumblr.com

MÅNDAG


Instagram @ Jonssonvictoria 



DAGENS LUNCH




Styrde ihop lite amerikanska pannkakor och de var ett bra intiativ för jäklar vad gott det var! Söndagar brukar oftast kallas ångest-söndag men faktiskt så har jag ingen ångest alls för jag har så mycket att se framemot och haft en skön söndag helt enkelt. Nu laddar jag om för en ny vecka! XX

EN HARMONISK SÖNDAG



Så är helgen slut, igen. Tiden går så otroligt fort måste jag säga, det är bara att följa med i svängarna helt enkelt! Jag längtar till sommaren då jag får använda mina CrossToe Platforms till mina brunbrända bara ben. Sa jag att jag ser framemot sommaren 2014? 

LÖRDAGSMORGONEN



Hade en bra start på min morgon mdd en härlig frukost och sedan var jag ute i solen princip hela dagen. Senare på kvällen har jag väl inte varit lika glad, men sånt händer! Hoppas ni alla andra får en fin lördag. XX

TRE FINA FRÅN NELLY

 
Så enkla, fina och inte så dyra heller. Från Nelly.com

FREDAG 04 • 04 • 2014



Hoppas ni får en fin fredag och helg! 
XX

WEDNESDAYSINSPIRATION

 
bubbelsoda.tumblr.com / davisjulia.tumblr.com

EN BRA DAG MITT I VECKAN



Tog en rejäl sovmorgon och sedan begav jag mig till skolan för 30 minuters lektion. Efter skolan bestämde jag träff med Anna och Michelle ner på stan för en powerwalk och glassmys i solen. Underbart bra dag! 

RSS 2.0