HUDIKKALASET

Igår var de första dagen av Hudikalaset idag fortsätter de och idag ska jag gå in!! Kändes jobbigt att stå utanför och lyssna på grymmaste September. Vill inte tänka tanken på att det är några få veckor kvar tills de är skolstart igen, därför ska jag försöka njuta så mycket jag kan nu innan detta sommarlov lider mot sitt slut!

NORWAY

♥ Jag kommer aldrig sluta förvånas av vilken värld vi lever i, helt ofattbart av allt som har hänt i Norge. Vårat grannland, kan inte förstå det. Tänker på er drabbade och önskar att inget av de här skulle ha hänt. Men som sagt de finns folk till allt här i världen

FINT

blev glad när jag såg att Nilsonshoes finns i Göteborg för det innebär förhoppningsvis att jag tar hem något av alla dessa par, inte långt kvar nu!

BLOGLOVIN

bloglovin

GOOD

by me
en varm sommar kväll, inga bekymmer bara bra och fina tankar cirkulerandes i huvudet, en bra början på en kväll då man sitter framför bioduken och filmen börjar på bästa sätt. träffar mysigt folk och bara allmänt njuter av hur livet är så bra, kramas med massa goá vänner! störtar ner i sängen runt morgonkvisten. det är inte varje dag man går på bio och de var så grymt bra filmval :)

MYSLÖRDAG

i brist på annat så fixade jag ihop ett till collage med massor av de jag vill ha innan de här årtalet tar slut! jag hoppas hoppas hoppas och återigen hoppas på att finna något av dessa i Göteborg, de skulle göra så mycket :-D jag är en gladis trots förkyldningen. kvällen kommer spenderas med två tjejer vid namn Tova Schönborg och Julia Westerlund i en biosalong, de blir Bridesmaids. Därefter de får vi se vart kvällen leder oss :-) ha en trevlig kväll!

I WISH

regn hit och regn dit, är de något annat? jag såg till och med gula höst löv idag och då är de illa! har bott hos min kära broder ett tag nu, alltid lika mysigt! har även dragit på mig världens jobbigaste förkyldning men de har jag inte dött av så de är inte hela världen :)) räknar ner dagarna mot Göteborg, snart snart snart snart!

BEST



lutar mig tillbaka och njuter av några sidor av Solo!

HEARTS IN THE AIR


Shorts - HM/Linne - BIKBOK/ Bandaeu topp - HM

lättklätt och svalkande kläder, nu tar jag cykeln och trampar till min älskade broder Marcus. Ha de fint!

TISDAGSKUL

inte träffat Amanda på över tre veckor så igår träffades vi och tog igen allt vi har missat att säga till varandra under tiden vi inte har träffats, gled runt staden och kom hem ganska sent. En spontan och mysig kväll :-)

CLOTHES

befinner mig just nu i en tom lägenhet, alldeles ensam. känns som de är vinter här inne, nu och några veckor framöver kommer jag princip att leva livet i en ryggsäck, båda föräldrarna är borta på jobb så vad gör man?? de som underhöll mig just nu är att kika in på Modekungens sida, finns alltid nå snyggt!

MONKI WORLD



Tre fina från Monki

FREDAGSMYS

mys fredag på gång, sitter hos Denice där de blir massvis med chips och massa filmer! love

BILLIGT



Hittade ett riktigt fynd inne på HM, långklänningen för endast 50SEK de kallar jag kap! Likaså en axlade klänningen för bara 99 på BikBok :-)

SHOES



Mina nya kilklackisar från Västerås shoppingen, från Skopunkten

JULI 15



i söndags kom jag hem ifrån Västerås och Falun, de har varit en riktigt mysig helg :-) jag och Maria kommer aldrig sluta älska staden Västerås! under de dagar som har passerat har jag inte gjort så mycket, bara tagit de lugnt. igår spenderade jag kvällen med min efterlängtade Julia, vi hade de super mysigt och pratade om allt mellan himmel och jord, precis som de ska va!

RIX FM FESTIVAL, SUNDSVAAALL



igår begav jag mig till Sundsvall med Maria och hennes syster, det var otroligt trevligt! Inte varje dag man ser Loreen, Ulric Munther, Eric Amarillo, Jason Derulo, Danny osv osv. Bilderna blev inte de bästa, men vi stod nästan längst fram så de var hur grymt som helst! :-D

DR DENIM



XS, går inte göra annat än att älska. Dessa par kommer användas flitigt kan jag lova!

I WANTED




NEVER REGRET ANYTHING THAT MADE YOU SMILE



fredagen tillbringade jag med Maria i en söt liten gammal husvagn vid hennes stuga, i husvagnen blev det Monopol spel och massor av mys. kom hem till mitt place för några antal timmar sedan, blev helt sjukt förvirrad över allting och visste inte vart jag skulle ta vägen och blev nervös för allt. tur nog så vände de när jag började städa mitt rum, så nu är jag glad igen och liivet känns återigen värt att leva(!!!) och saken gjorde inte de sämre av att ikväll får jag besök av min fina blonda tjej Anna Bergström :-)) xoxo


RSS 2.0