ATT TA HAND OM SITT HÅR


När jag var i Västerås besökte jag en butik där de fanns massvis med olika hårprodukter av olika märken och just detta märke har jag hört talats om förr och just den här produkten är till för att skydda håret när man plattar och fönar det, som ett leave-in och man kan ha det i torrt hår med. När man plattar håret börjar själva produkten verka så när man använder de och plattar blir håret bra och vårdas, konstigt nog men så blir det. Super bra! Omkring 200-350SEK men helt klart värt varenda krona!

LEXINGTON



Because I'm worth it.

ROADTRIP TO VÄSTERÅS



Nu tar jag mitt pick och pack och drar till Västerås för lite kvalitetstid med faster och kusin. Det är behövligt just nu må jag säga, att få komma bort lite! Ha en trevlig söndag fina ni!

HON ÄR EN ÄKTA VÄN HON



Efter att ha plågat sig igenom världens jobbigaste natt med att inte ha sovit ens en sekund så har dagen varit väldigt kämpig idag. Tur jag har som har världens finaste vän Maria som kom över med detta. Fick gråta och kramas lite i hennes famn, det är de vänner är till för! 

NÄR LIVET VÄNDER

Idag hände en sak som jag aldrig trodde jag skulle få vara med om just nu. Jag vet inte hur jag kommer tackla detta för det är så sjukligt mycket frågor men inga svar. 

NEW IN



25 ynka kronor för dessa från Ur&Penn

MÅSTE HA

 
Jag är i ett stort behov av ett par nya inneskor för mina Nike skor som jag har använder jag till största del utomhus. Så någon av dessa 4 skulle inte vara dumt att få i födelsedagspresent hörrni! 
 
 

WEDNESDAY 23/10




HOMEMADE MILKSHAKE



Firade mitt lilla A som jag fick på samhällsprovet idag med hemmagjord milkshake med min prins. Underbart gott! 

TODAYS OUTFIT



Polotröja - Lindex, Väska - MQ, Jeans - Dr Denim

MONDAY AGAIN



En lektion och sedan har man slutat för dagen, det är en bra dag idag!

TODAY IS OUR DAY



Har haft en underbart bra dag med min kära broder Niklas & hans tjej Emma, pappa och Oscar. Spenderat några timmar ute i höstvädret och eftersom att idag firar jag och Oscar 14 månader så vela vi fira till de med lite Route 84 käk, det klagar man ju inte på! 

WALK IN CLOSET INSPIRATION

 
Snodde ihop ett collage på massa walk-in-closet eftersom jag och pappa ska börja inreda våra varsina walk-in-closet nu snart och jag måste finna lite inspiration och jag har ju hittat lite må jag säga! Att ha en egen walk in closet är ju rena drömmen och jag är så glad att jag äntligen ska få inreda min egna :-)

SATURDAY EVENING


Ikväll blir det en lugn kväll för mig, Oscar är påväg hit och vi ska bara ha myskväll och slappa. Älskar sådana lördagar, dock sker de ofta men det är så skönt. Jag och pappa tände vår nya kamin och det är så himla mysigt att bara stå och titta på elden och värma sig. Älskar mitt nya hus!!
Ha en trevlig kväll. XOXO

DAGENS SVARTA



Såhär såg jag ut idag; volang topp - Vero Moda, jeans - Dr denim

OH IT'S FRIDAY



Bild från igår när jag och Oscar var på Läkerol och såg Brynäs - Modo. Super trevligt! Idag är det fredag och det ska bli så skönt med helg, fast när är det inte skönt med helg liksom?? Ikväll blir det också hockey med Julia & Nelly. HHC möter Borlänge så de ska bli kul :-) ha en bra fredag! Kram!

TODAYS DETAILS, WEDNESDAY

 
Idag bar jag min favorittröja från MQ och jag tycker den har så himla fina detaljer på ärmarna och såklart bar jag min favorit klocka från Ur&Penn

I WISH

 
Vill vakna upp i Stockholm och bara shoppa, strosa runt och bara vara någon dag. Känner att jag skulle behöva det just nu, dessa bilder är från helgen då Oscar bjöd mig till Stockholm som jag fick i 1års present av honom. Väldigt hjärtligt gjort, tur att jag har en sådan fin karl som honom! 

TODAYS INSPIRATION

 
from davisjulia.tumblr.com
 
Hallååå! Har inte så mycket att bjuda på för tillfället men eftersom jag älskar inspiration så kan jag bjuda på dagens inspiration. XOXO

NYÅRSKLÄNNINGAR

 
Eftersom det är bara två månader (sjukt nog) till nyår så tänkte jag tipsa om de svarta finaste paljett klänningarna från Nelly.
 
HÄR, HÄR, HÄR,HÄR

NÄTMOBBNING

 
 
De flesta vet vem Tyra Sjöstedt är och jag kikade in på hennes blogg och såg vad hon skrivit om nätmobbing och alla elakheter som sker på internet. Jag som avskyr allt näthat så började jag genast läsa och jag kan inte göra annat än att dela det hon skrivit för det var så himla bra. Ta er en minut att läsa och se vad hon skall försöka göra för vårt samhälle för det är verkligen på tiden att någon gör någonting åt detta! HÄR

LÖRDAGENS FESTLIGHETER



Från lördagens trevligheter!! 

ATT UNNA SIG SJÄLV

 
Är det något jag skulle vela unna mig själv så är det en prenumeration från Glossybox.se eller varför inte önska sig i present/juklapp? 
 

FINT FRÅN GINA

Kan användas som till vardag som till fest, så fint! 

FRIDAY

 
Hallå där! Bra med er? Med mig är det bra. Igårkväll myste jag med Lydias mamma (Lydia är ju i USA) och Bella, Amanda och Alva för en liten stödfika! Det var super mysigt. Idag lördag har jag bara tagit det lugnt och om några timmar beger jag och tjejerna mot Söderhamn för att fira fina Nelly. Skall bli så kul! Bilder kommer givetvis upp imorgon. 
XOXO

IM READY



Vad tycks? 
På lördag ska jag och massvis med andra människor fira käraste Nelly Engman som blir 18 bast på söndag! Temat är Hollywood tema och tack vare min vän Julia så räddade hon mig i nöden med klänningen. (Stort tack!!) så nu kan jag inte vara annat än redo för lördagens bravader. 

MYSTORSDAG




Såhär mysigt har jag det ikväll. En kopp te, massa tända ljus och en nybäddad säng ska jag krypa ner i nu och invänta helgen. 
XOXO

FINT FRÅN ÅHLÉNS

 
Eftersom pappa har ett nytt hus och det är mycket kvar att köpa in så är det alltid så roligt att titta in på olika sidor och på Åhléns inredningssida hittade jag väldigt mycket fiint!

VECKANS HOROSKOP

Skorpionen 23 oktober – 21 november Allt fokus ligger på jobbet, kära Skorpion, och du har kanske länge undrat vilka maktspel som pågår bakom kulissen. Den här veckan verkar det som att du får se mer av exakt vad som pågår, och det här gör också att det blir lättare för dig att börja planera en strategi för att få dina egna framtidsplaner att gå i uppfyllelse. Du har en rejäl medvind vad gäller smarta val och små succéer på jobbet eller i skolan nu, så smid medan det är varmt!

Mest romantiska dag: 7 oktober Lyssna på: Danny Brown – Dip

 

Klicka HÄR för att komma till Veckorevyns horoskop.


TIPS

 
Den här bloggen har jag följt ett tag genom Bloglovin och hon inspirerar mig  i allt. Allt ifrån träning, vardag, självkänsla, ja allt. Bloggen får mig verkligen att känna mig motiverad till livet. Klicka på bilden för att börja läsa du också och insprieras!

DAILY INSPO

 
Älskar älskar älskar älskar inspiration

SUNDAY 2013-10-06

 Jag har inte varit något fan av polotröjor men den här blev jag alldeles kär i, från Lindex. Så denna fick följa med mig hem igår. Denna söndag kommer jag ägna mig åt av att gå ut och gå och ta igenom lite plugg, ikväll kanske jag får besök av finaste Anna som ska sova hos mig ikväll. Den här söndagen blir inte så dum ändå, hoppas ni får en minst lika bra söndag som mig. Puss på er!

NEW IN FROM ÅHLENS

 
Jag stor älskar snygga träningskläder och en ny långärmad tröja var precis det jag behövde! 249SEK från Åhléns.

TA ER TID TILL ATT LÄSA


Läste en super bra krönika som handlar om våldtäcktsbrott och som är ett ganska stort samtalsämne just nu. klicka HÄR

FASTER PÅ BESÖK



Igår kom faster på en snabbvisit från Västerås! Idag spenderade jag och hon några timmar på stan och det var verkligen det mysigaste jag gjort på länge. Fick den vänstra polo tröjan av henne från Lindex för 199:-  och på den högra bilden visar min outfit för idag. Nu ska jag bara pusta ut och ta det lugnt. Underbara lördag! 

MYSDAG




FAVORITER FRÅN GINA TRICOT

 

NEW IN FROM GINA TRICOT

 
Kanske inte världens bästa bilder, men dessa två fick jag med mig hem idag. Såååå nöjd, har suktat efter sådana tröjor för länge nu känner jag! Kommer att användas flitigt.

REA PÅ VICTORIAS SECRET

 
 
Har fått en hel del kommenterar om just vart jag köper mina VS produkter och kikade in på Lyko.se där dom hade nedsatt pris och du får VS Body Mist för enbart 119 kronor. Hur bra är inte det? Kika in! 

SÅ FINT

 
En sak som jag tycker är så otroligt fint att ge vare sig det är till ens vän, familjemedlem eller partner så är det rosor. Jag har blivit helt fast i typ vita och rosa rosor. Det gör så mycket att uppvakta någon man ser upp till med rosor, inte så dyrt heller men det är sååå fint! 

FESTKLÄNNINGAR

 
 
Om några veckor är jag bjuden på 18 årsfest då temat är Hollywood / Glitter & Glamour. Kikade in på Nelly.com för att se deras utbud och dessa fastnade jag för direkt. Mums!
 

HELLO OCTOBER


Inspo från finaste weheartit.
 
Välkommen oktober, spännande att se vad denna månad har att erbjuda!

RSS 2.0