LIVET I SKOTTLAND




Heeej! Har inte varit så aktiv men tiden har gått så otroligt fort nu de senaste dagarna så har knappt tänkt på att det var flera dagar sedan jag bloggade. Livet då? Jo de rullar, har verkligen tagit vara på dagarna här i Skottland och ångrar ingenting av att jag tog beslutet och åkte! Bara göra något annorlunda och se nya saker. Idag sista dagen klädde vi ut oss och jag var Mimmipigg. Har haft en underbar sista dag och känner mig mer än redo för att åka hem! 

SÖNDAG



Igår var en verkligen grå söndag här i Skottland. Men vi tjejer beslöt oss för att strosa runt på Skottlands museum och de var super mysigt och bra! 
Idag har vi påbörjat vår sista vecka här och jag börjar känna mig ganska klar här och ser framemot att åka hem på söndag. xoxo

MUMS




Innan jag åkte till Skottland så fick jag hem denna i brevlådan och har inte hunnit visat denna förrän nu. Tänkte att jag bara vela dela med mig om hur underbart gott denna parfym luktar. Sjukt bra pris från beautystore också. Den blir din för endast 359SEK

LÖRDAG



Gårdagen bestod av stan, shopping, spök tunnlar som inte alls var så läskig som man förväntade sig. Hoppas ni haft en fin helg! xoxo

SATURDAY



Lite av de vi gjort på senaste tiden. Besökt Starbucks, bio igår såg Gone Girl väldigt speciell men ändå bra film, och vårt fina sovrum. Älskar huset vi bor i och värdfamiljen :-) 
Idag ska vi besöka stan och strosa runt, sedan ikväll ska vi gå i spök tunnlar. Gissa om jag är rädd! Ha en fin lördag :-)
XOXO 

DAY FOUR


Idag har min kreativa sida fått framhävts vi har spenderat hela dagen i att göra julklappar till dekoration & inspiration. Så kuuul! Just nu ligger jag i sängen och chillar. Älskar att vi slutar 15:30 då man har hela eftermiddagen och kvällen över till annat. Hoppas ni haft en fin onsdag! 
xoxo

DAY THREE


Finaste skottlandsgänget!

Vi gör inget annat än njuter och försöker ta vara på varje minut här. Idag har vi jobbat som vanligt och efter jobbet har vi bara varit hemma och tagit det lugnt eftersom vi haft sådana stressiga dagar innan. Nu ska vi ha myskväll! Puss

MONDAY IN EDINBURGH



Startade veckan med ett jobb pass på Ikea. Det gick faktiskt bra, efter det var vi hur trötta som helst och begav oss hemåt för att göra oss iordning för att fira Anna 18 år. En middag ute på en fin restaurang och nu ligger vi hemma i sängen helt slut efter denna dag. xoxo

HEY THERE



Heeeej! Det var inte igår. Jag befinner mig nämligen i Skottland just nu, på utlandspraktik. Igår började vår resa hit och den var oändligt lång men när vi väl kom fram så kändes allt så himla bra. Njuter verkligen av livet och resan till max nu. Imorgon börjar jobbet på Ikea, så spännande! Återkommer imorgon med lite update. XOXO

NEW IN





150 ynka kronor för dessa finisar. 

TISDAG

 
Denna tisdag har bestått utav historia prov, lite shopping inför Skottland, studiebesök på GladaHudik skolan och till sist plugg. En helt ok dag! Hoppas ni haft en fin tisdag! Puss :-)

TUESDAYS REPEAT

 
älskar

HALKBANA OCH MASSA TÅRAR



Hej på er! Har förövrigt haft en väldigt bra dag då jag och min fina vän Lovisa var på halkbana Och det gick bra för oss faktiskt! Senare när jag kom hem var väl inte så bra. Har någon sjuk svacka och mina kvällar består väl inget annat av att gråta. Mitt i allt överraskar mamma mig med nya Mary Kay produkter. Nu ska jag sova och hoppas på en bättre dag. Puss på er

#EMMA18



Yesterday was fun. 

TAKE A DEEP BREATH, IT'S JUST A BAD DAY NOT A BAD LIFE



Godmorgon! Eller rättare sagt goddag kanske? Har precis sagt hejdå till Sofia, hon har klippt mitt hår nu på förmiddagen och jag blev så himla nöjd som alltid! Ja vad händer idag då? Uträtta lite saker idag och senare ikväll vankas de festligheter, igen. Hihi tror jag aldrig varit på så många födelsedagsfester som detta härliga år. Hoppas ni får en bra lördag finisar! xoxo

FREDAG 10/10



Hej på er! Denna fredagkväll spenderas med Sofia hemma hos min pappa. Hur skönt som helst! Älskar kvalitetstiden jag har med Sofia. Hoppas ni får en fin helg! xoxo

TORSDAG



I brist på andra bilder bjussar jag på en bild från idag på mig och Jenny hehe! Har så himla mycket runt om mig just nu på både gott och ont. Är väl i min finaste tid när det gäller livet egentligen. Några månader innan studenten och allt som sker innan. Jag fyller snart år, ska iväg till Skottland och jobba på IKEA om en vecka. Så jag ska inte klaga hörrni! Ha en fin torsdag! xoxo

FAVORITER JUST NU

 

NY VECKA, NYA TAG

 
Hej på er! Denna måndag har börjat bättre än förväntat då jag bara hade en lektion idag. Så skönt! Dock haltar jag då jag har åkt på en rejäl stukning eller spricka i lilltån efter träningen igår. Så sjukt frustrerande då truppgymnastiken får mig att må så sjukt bra just nu. Är så glad som tog beslutet att börja igen. Annars då? Pluggar som en tok och försöker bara få in några luckor så man kan få ta de lugnt i all stress :-) xoxo

#AMANDA18


♡♡♡



TIPS TIPS



Denna produkt är min bästa vän för mitt annars så torra och skadade hår. Jag fyndade min på internet för 149:- men om du vill köpa i butik finns de på olika frisörer för omkring 250:- gör ditt hår hur lent och fräscht som helst! Kan appliceras i både torrt och blött hår samt får håret att torka snabbare och är som ett värmeskydd. 

LÖRDAG 4/10

[email protected]
 
Denna helg har varit lite skönare än andra, genom att jag hade studiedag igår som resulterades till ledighet och bara ta det lugnt. Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, plugga lite och sedan ikväll vankas det firande för Amanda som fyllde 18 för några dagar sedan. Trevligt trevligt! Återkommer med ett inlägg inom kort. xoxo

FRIDAY


Bilder från trevliga visiten i Falun. 

Hur skönt var det inte med studiedag idag då?? Hur skönt som helst! Har bara varit ute hos pappa och myst med fin pojken och ikväll var det träning med truppen. Hoppas ni haft en fin fredag! xoxo


MITT SISTA SKOLFOTO



För engångskull blev jag nöjd med mina skolfoton, skönt när det är sista gången man knäpper liksom! Sorgligt men sant. Ja min vardag är inte så speciell då mitt liv består mest utav träna, plugga och sova princip. Ska plugga sista på juridiken nu innan det är dags för käk och sedan träning med truppen. 
xoxo

RSS 2.0