THE TIME

Om vi bara kunde backa bakåt några månader, tiden går alldeles för fort så att det är skrämmande..


BROCCOLISOPPA

Bilden säger exakt vad jag gör nu, jag äter broccolisoppa och Gud vad gott det är! En lördag som denna tänkte jag bara ta det lugnt. Har betat av ett x antal gossip girl avsnitt och slappat i sängen bara, gjorde frukost på sängen till mig själv också imorse. Man måste få unna sig lite extra ibland! Ikväll spenderar jag natten i Ljusdal hos min pojke. Kram på er!


AUSSIE

Om någon här ute är ute efter ett bra schampo & balsam / hårinpackning ska ni definitivt prova detta märke! Det här hjälper verkligen för ditt hår vad du än har för problem. Jag passade på att köpa schampo och balsam idag på kicks idag för att det var rea på just det jag behöver för mitt hår, för skadat hår. I love it!


NEW IN

 
GINA TRICOT 249 SEK
 
Denna tröja fick följa med mig hem idag, jag tänkte matcha med svarta jeans eller med ett par vita jeans till våren! 

ONSDAGKVÄLL

Just nu ligger jag och försöker komma någon vart i denna bok, har ju hört ganska mycket av den här boken och än så länge tycker jag den är bra! Vilken minut som helst kommer min pojkvän hit och vi ska bara mysa och ta det lugnt eftersom det var så längesedan vi sågs. Ha en trevlig kväll hörrni!


TISDAG

Har haft en väldigt lugn helg, i fredags åkte jag och Oscar hem till han i Ljusdal och bara myste. I lördags steg vi upp i bra tid och gjorde oss iordning i lugn och ro för att spendera 4 timmar i Järvsö backen. Vi hade det hur bra som helst och det finns inget friare än att få glida genom backarna och bara njuta! Har haft en jätte mysig helg med min käraste. Just nu ligger jag i sängen och kopplar av, ligger och lyssnar på coldplay och målar mina naglar. Hur mysigt som helst! Ska ta lite kvällsfika därefter mysa ner mig i sängen framför ännu ett avsnitt av Gossip Girl :) kram


EN EFTERMIDDAG I JANUARI

Ny vecka och nya tag, igen. Den här dagen har hittills varit jätte mysig och skön. Slutade strax efter halv två och därefter följde Anna med mig hem och vi bakade scones och myste med Té och avokado. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och pluggar engelska och snart ska jag hoppa på matte boken. Sen tycker jag att jag är värd lite kvalitetstid framför gossip girl bara för att det är en sån underbart bra serie!


HAPPY NEW YEAR 2012

Jag & Oscar började med att göra ordning grekisk pyttipanna och den blev hur god som helst! Därefter kom Elsa, Anna och Michelle till mig. Vi alla åt och åt därefter högg vi in på efterrätten som bestod av choklad mousse och grädde. Efter det vankades det festligheter hos Kristin där vi var resten av kvällen tills vi begav oss till klassiska Åhléns parkeringen för att njuta av fyrverkerierna och sådant. Jag och Oscar gick hem till mig sen och myste ner oss i sängen. En helt okej nyår!


2 JANUARI

Några bilder från vad som har skett sedan igår. Igår vaknade jag och Oscar upp efter en party natt dvs nyår. Vi hade det helt okej! Ett inlägg om nyår kommer upp alldeles strax. Igår tog vi bara det lugnt, gjorde ingenting faktiskt. Marcus min bror skjutsade oss till min andra bror Andreas för att vi får möjlighet till att låna Andreas fina hus. Så vi gör inget annat än att bara njuta nu :-) det är helt underbart.


RSS 2.0