SUNDAY



Godmorgon eller goddag kanske man säger? Tog en sovmorgon idag och det var så himla efterlängtat att inte behöva ställa några alarm som jag gjort de senaste dagarna. Ja vad händer annars då? Njuter av mitt sista jullov för fullt. Igår blev det käk på Olearys med pappa och det blev en lugn lördag. Hoppas ni får en fin söndag. XX

JULDAGEN FÅR 5/5



Hade en sån otroligt rolig kväll igår/inatt! Älskar mina underbara vänner, hoppas ni alla andra hade en fantastisk juldag. 
☆☆☆

JULAFTON


Yesterday.

Hade en väldigt splittrande men mysig jul igår. Började först med julgröt hos äldsta brorsan Andreas därefter besökte jag pappa och min andra brorsa och efter det till min tredje bror för att öppna julklappar. Kvällen avslutades hos Emil och jag har fått jätte fina julklappar. Är mer än nöjd!
Ikväll vankas de festligheter med tjejerna och jag kan inte vara annat än taggad! 
Hoppas ni får en fin juldag. XX

FINALLY




Äntligen har det kommit lite snö till lilla Hudiksvall! Dessa bilder har min vän Denice tagit och dom var så klockren, super fina! Julkänslan har faktiskt kommit lite mer nu när snön kom. 
XX

LILLA JULAFTON & JULMYSMORGON



Igår hade jag och min stora familj lilla julafton eftersom ena brorsan åker till Gotland på jul, så vi tog tillfälle i akt och hade det igår. Super mysigt! Och idag bjöd jag Emil på frukost i sängen och bara myst såhär i juletider! Just nu befinner jag mig i bilen påväg till Järvsö där det är julkonsert. Hoppas ni får en fin söndag! :-) xoxo

DAGENS LUCKA FRÅN NELLY

 
Dagens lucka från Nelly.com är bland annat dessa sjukt fina sovplagg och det är utvalda kläder från märket Wonderland. Jag skulle inte tacka nej till den rosa i mitten i julklapp eller liknande. Klicka här för att ta del av erbjuandet. 
 
♡♡♡♡♡

DECEMBER - GLOSSY





Detta var som kom från GlossyBox denna månad, är super nöjd! ♡

HELGEN



Lördagen spenderades i Gävle för att fira Kaisa och det var super kul! Att man stötte på Idol-Petter på Slick händer ju inte varje dag heller. 
Så skönt att det är dessa dagar kvar nu i skolan och sen väntas det ett efterlängtat jullov!!! 

☆ THANK GOD IT'S FRIDAY


Snart ett år sedan

Gratulerar Kaisa på 18 års dagen! Äntligen är det din tur, vår vänskap är så himla speciell och jag kommer aldrig glömma hur den startade. 


Hello friday! Jag är så förväntansfull över denna helg och känner på mig att den kommer bli så himla bra! Ikväll ska jag på lucia med Lydia i kyrkan och imorgon går tåget till Gävle för att fira Kaisa. Är så tacksam för alla de fina stunder livet ger mig, spontana som planerade! 

NJUTNING PÅ HÖG NIVÅ

 
Finner inga ord om hur bra denna låt är! 

GÅRDAGEN



Igår hade jag bara en lektion och efter denna tog jag och mamma en tur till Sundsvall och besökte Birsta. Hade det super mysigt med mamma och vi hittade julklappar så nu är nästan alla julklappisar klara! Och mina nära och kära som läser detta bilden längst till vänster, står med på min önskelista! Är döds kär i dessa skor.. 
xoxo 

DAILYINSPIRATION

 
Dagens inspiration från mariakraft.tumblr.com

TÄVLING HOS LOVISA BARKMAN

 
Jag är med och tävlar om ett ögonfransserum på Lovisa Barkmans blogg, var med och tävla här du också! 

NOVEMBER BOXEN


 
 
★★★★
 
 

VECKAN



Har haft en sån otroligt bra vecka och verkligen njutit. Trots att jag är super förkyld har jag varit så himla glad! Hoppas kommande vecka blir lika bra. 

♡♡♡



SÅ FINT GJORT










Detta fick jag av min vän Sofia när jag fyllde 18, en guldig pärm som hon även har gjort och fyllt med olika texter i som innefattar tonåren, mot vuxenlivet. Jag har alltid önskat mig en sådan, när man har en dålig dag och bara vill ha något som får en att ändra tankemönster eller något annat liknande. Livet har inget facit, men detta var bara så fint. 

Sofias och min vänskap är något speciellt, genom att hon känns som en syster för mig i alla kategorier, en syster som jag aldrig fick. 

♡♡♡ 


LÖRDAG


Igår

Godmorgon fina ni! Igår var jag som sagt på Style It och fick håret slingat av Nelly och blev verkligen hur nöjd som helst!
Senare mot kvällen bjöd Emil ut mig på bio och det var Horrible Bosses 2, efter det var jag totalt däckad då jag har blivit mer förkyld.. Idag blir det bara lugnt och ikväll ska jag ha myskväll med Julia, Lovisa och Anna! Gos.

XOXO 

GODMORGON FINA FREDAG


Nybäddad säng igår, underbart.

Godmorgon fina ni! Så sjukt att det redan är fredag. Förstår inte hur veckorna kan gå så fort?? Men jag gör inget annat än att njuter för min skolmltivation är inte den bästa så fredag och helg kan inte komma lämpligare just nu! 
Dagens planer idag blir bara att ta det lugnt och försöka bli frisk, ska unna mig själv en tid hos frissan kl 14 idag och få nyslingat hår av Nelly. Hoppas ni får en härlig start på helgen!
Xoxo

UNDERBARA TISDAG




Igår var en bra dag för jag klarade mitt körkort!! Så hela jag befann mig i en lyckobubbla igår och avslutades med firande på Texas med mamma och Emil

♡♡♡




FÖRSTA ADVENT






Min första advent spenderades såhär, adventsmiddag hos brorsan med mamma och massa mys. Ett bra avslut på sista november och välkomnar december nu med höga förväntningar. Ska försöka göra sista månaden av 2014 som minnesvärt. Tänk på det ni också! Ha en fin måndag! xoxo

RSS 2.0