SVENSK SOMMAR NÄR DEN ÄR SOM BÄST



Kikade karnevalen med Maria i strålande sol och fullt med folk idag, kan inte ta in att det är jag som kommer få
uppleva allt detta med karneval, student och bal om exakt ett år. Därefter var det bara att försöka finna något att göra denna lördagskväll rolig och de löste jag på ett bra sätt vilket var att mysa med Julia, Emma och Lovisa. Vi har suttit vid sjöbodarna och bara pratat, åkt bil, kikat läget på stan då jag träffade min kära broder. Nu är de dags att ta vara på lite sömn då de väntar en fullspäckad söndag. Har så mycket fint framför mig nu, försöker att bara njuta så gott de går över att livet kan vara så fint ibland. 

Kommentarer
Postat av: Kaisa Andrén

Hej gumman! Är tillbaka på blogg.se nu så du vet det! Ha en strålande dag för snart är det sommar och då ses vi igen :-* puss och kraaaaam

2014-05-27 @ 10:48:19
URL: http://kaisaandrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0