TILLBAKABLICKAR FRÅN JUNI

 
Juni var den där perioden då man levt med ett bränsle som egentligen varit slut för längesen, man orkade inte kämpa mer i skolan. Slutligen fick man ett efterlängtat sommarlov, kära Lydia överraskade mig sista dagen i skolan, bästa avslutet på denna skoltermin! Jag pendlade till och från Stockholm med förberedelser inför Björn Axén visningarna, agerade modell till Björn Axén visningarna, vilket var en av de roligaste jag fått tagit del av i mitt liv. De vankades studentskivor för fulla muggar, studentfester och även andra fartfyllda fester. Tacoslunch hos Elina en fin sommardag, och vad mer har jag gjort? Jo, njutit av livet. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0