1 FEBRUARY

 
Igår var till en mestadels trött dag, men dagarna är aldrig sig likt. Vaknade upp med min Oscar och begav mig till skolan för EN lektion som varade under 08:00 - 09:00. Gick hem igen och kröp ner i sängen och efter några timmar gick jag tillbaka till skolan för att käka lunch med Oscar. Jag passade på att ta vara på den goda lunchen på skolan även fast jag var ledig, det var hamburgare med klyftpotatis. Super gott! Det är även världens härligaste vår väder ute, sol, fåglarna kvittrar och blå himmel. Idag har jag insett att jag har så himla mycket härligt att se framemot. Kram!
 
♥ Vi går mot ljusare tider
♥ Den 20 februari har jag och Oscar varit tillsammans i ett halv år.
♥ I mars blir vårat hus äntligen klart.
♥ det är alla-hjärtans dag och för första gången får jag spendera med min älskade pojkvän.
♥ Vi kommer närmare och närmare sommaren
♥ Maria kommer snart hem ifrån USA.
♥ 14 Mars blir Oscar 18 år.
 
 

Kommentarer
Postat av: maria

weheeey, snart kommer jag hem!!!

2013-02-01 @ 18:51:52
URL: http://mariakraftusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0