VECKOREVYN TIPSAR OM NYTTIGA MELLANMÅL

Jag älskar verkligen att äta nyttigt men inte världens bästa på att göra det jämt och jag tycker det är roligt att testa nya nyttiga saker framförallt mellanmål. Veckorevyn tipsar om de nyttigaste mellanmålen efter träning så jag tog tipsen och tänkte dela med mig av här!
 
 

Jessicas favorit smoothie
Du behöver:

  • frysta bananer för fluffighet
  • proteinpulver med neutral eller vaniljsmak
  • honung/agave
  • jordnötssmör med bitar
  • havre- eller mandelmjölk
  • frysta eller färska hallon och jordgubbar
  • kardemumma, kanel och vaniljstång.
  • Mixa allt. Snåla inte med jordnötssmöret.
 
Smoothie Daiquiri
Du behöver:
  • Färska hallon & jordgubbar
  • färsk mango & mynta
  • Nypressad juice av apelsin
  • Pressad saft av en lime
  • Mixa och servera i cocktailglas för lite party
 
Love your belly from the inside out smoothie
Du behöver:
  • 1/2 advokado
  • Frysta björnbär
  • Saften av 1 lime
  • Färska jordgubbar
  • Färsk mango
  • 1 näve färsk bladspenat
  • Chlorellapulver
  • Färsk Äpplejuice
 
Rabarbersmoothie
Du behöver:
  • Frysta rabarberbitar
  • Laktosfri vaniljyoghurt
  • Vaniljpulver
  • Kanel
  • Kardemumma
  • Citron
  • Proteinpulver med vaniljsmak
  • Agave
 
Latmask smoothie
Du behöver:
  • Ananas
  • kokosflingor
  • 2 msk proteinpulver (smaklöst)
  • mjölk

Kommentarer
Postat av: Olympia Thurfjell

Tack för härliga tips, ska läggas på minnet.

Kika gärna in hos mig, du kommer hitta mycket mode och skönhet!

Ha en fin kväll och en fin start på veckan!

2013-08-25 @ 22:05:06
URL: http://lympan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0