MY LOVELY FRIEND

 

Jag har aldrig bundit sådan här betydelsefull vänskap med någon annan människa i mitt liv förut än med dig Lydia. Jag tänkte skriva det här inlägget för att just hylla dig och för att jag är så stolt över dig som befinner dig på andra sidan jordklotet för ett år som utbytesstudent. Jag har mött många människor i mitt liv men aldrig funnit sådan härlig och vänskaplig känsla med dig och vi har alltid så otroligt roligt med varandra. Vi kan sitta rakt upp och ner utan att tycka något är konstigt, vi kan prata om exakt allt mellan himmel och jord och vi respekterar varandra precis som vi är och dömer inte varandra för våra misstag vi gör här i livet. Du är en sådan otroligt fin vän och du har gjort och gör så mycket nytta i mitt liv på kort stund. Du får mig att tänka om, reflektera, inse, förstå saker jag aldrig tänkt på tidigare. Du får mig att fortsätta kämpa över saker och ting. Jag är så otroligt stolt över dig som står med två fötter på andra sidan jorden just nu, helt själv dessutom. Du är värd att få komma ut på nya vägar, uppleva nya saker. Du har varit med om så mycket trassligt nu under en period så det passade dig perfekt att bara lämna lilla Hudiksvall för ett tag för att enbart fokusera på dig själv. Du gjorde helt rätt val! Staden finns kvar när du kommer hem ändå och framför allt dina äkta vänner. Tänkte bara tacka dig för så mycket gott du gjort för mig under knappt ett år, jag vill aldrig vara med om att mista en sådan vän som du. För vänner växer inte på träd och dig vill jag ta hand om och bygga många fina saker med här i livet.


Kommentarer
Postat av: Lydia

underbara du, du betyder sa mycket for mig och vet inte hur jag ska tacka dig for allt du gjort!! alskar dig <3

Svar: Allt för dig <3
victoria

2013-08-09 @ 21:57:19
URL: http://lydiathorins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0