SUNDAY

 
Bilder från weheartit som beskriver en typisk söndag enligt mig. Det händer väldigt ofta oss alla att vi har söndagsångest över någonting. Jag förstår det på sätt och vis, egentligen inte. Därför att söndag är som vilken söndag som helst, det är vi människor som förstorar upp allting egentligen. Om man tar söndagen som en vanlig dag och njuter av den som sista delen utav denna vecka så blir det en bra dag egentligen. Man kommer ju trots allt aldrig få vara med om den här veckan igen heller. Men jag förstår ändå de, för just nu sitter jag med en liten klump i magen för att jag har spanska prov imorgon och det är så himla svårt att ta upp plugget efter ett lov tycker jag. Dels var jag sjuk veckan innan det blev lov så jag har varit hemma i över 14 dagar och nu när det är skoldags imorgon så känner jag bara " Åh nej, jag vill vara hemma". Men det är bara att bita i det sura äpplet och försöka vända det till något positivt exempelvis jag får träffa mina klassisar och så. Det är plugget helt enkelt som gör det lite kämpigt. Nog om det, igår hade vi besök av Mio som jag är faster åt. Han sov här hos mig och mamma och nu har han precis åkt iväg med mamma för dom skulle på bio. Själv måste man sitta hemma och plugga till spanska provet jag har imorgon. Jätte kul....
Hoppas ni andra får en underbar söndag! Puss

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

sv, Ja det vore trevligt :-)

2013-04-07 @ 16:56:52
URL: http://bryngelssonlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0