WELCOME DECEMBER

 
 
December är en av mina favoritmånader just nu, det har snöat hur mycket som helst här i lilla Hudiksvall och det är så mysigt om man tar vara på vintern på riktigt. Att man inte sitter inne och surar över att man inte kan göra något, man kan göra hur mycket som helst bara man vill och har lust. Gå och fika med någon vän, gå och njuta av allt julfint på stan, ha en filmdag hela dagen och bara titta på film och massa ljus, ha en heldag ute med pulka och leka i snön, åka slalom en hel dag med sina bästa kompisar. Ja, det finns verkligen hur mycket som helst att hitta på. Jag ska ta vara på den här månaden på bästa sätt med mina nära och kära omkring mig. Hoppas ni joinar läsare joinar mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0