FARTFYLLDA DAGAR MED MYCKET SKRATT



de timmar som har passerat har varit nog en av de roligaste timmarna jag någonsin varit med om. vi börjar om från början jag sov hos Louise vi for in till staden skulle egentligen till ett ställe men hamnade på hockeyboendet istäället, där var det galet och slutade ännu galnare. vi kom hem till slut och därefter somnade direkt efter vi hade dykt i sängen. vaknade och gjorde oss iordning trött som satan var vi men for till ishallen för att se J20, början av matchen blev det kik med Tova & Julia. därefter blev det kik med hockeygrabbarna. hamnade på donken och hela lördagskvällen har bestått av att vi har hängt på boendet. tiden vi då var på Donken har nog aldrig varit såhär rolig som just denna gång. bortalaget som mötte J20 kom förbi det slutade med att det kom en kanadensisk hockey kille från borta laget och gav oss ett MC donalds kvitto som de stod två nummer på. höll på att dö av skratt och inte hade väntat mig de här heller. spanade in en kille från borta laget och som spikat och klart var det just den som hade sänt sitt nummer till oss. tänk så att inte helgen är slut än, blir nu till att lägga sig och få sin sömn innan man ska återigen upp för att kika på hockeymatch med Louise. var längesen vi hade det riktigt såhär kul och kan dock inte detaljera eller beskriva våra stunder där vi har varit osv. åkte ju som sagt slalom också och de gick gallant! kommer bilder på det, vi ska skifta mellan våra kameror imorgon kväll(ikväll). med mycket text nu så ska jag få min sömn. Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0