life after you



jag älskar att inreda sitt eget rum! hur roligt som helst, jag har nog hållt på i över ett år nu och bara köpt in nya saker! ska även ta bort min rosa färg och måla grått :-) ja iallafall! hejhej hemskt mycket hej. idag är det måndag självklart seg dag och så men det har faktiskt rullat på! efter skolan åkte jag och elsa hem med Maria hem till henne käkade mat och sedan bara rå pluggat. känns som jag inte hinner någonting nu, plugget och skolan tar bara upp det mesta kommer hem så himla sent hela tiden och hinner varken kolla bloggar eller ens blogga själv. så sjukt trist må jag säga! de nya grejerna är bild på iallafall, ny hylla och klädställning. mucho bien!


nu ska jag träna in glosor på spanska tills imorgon har inte ens kollat på pappret so good luck! puss å hej

Kommentarer
Postat av: Linnéa bryngelsson

evert.. :'( jag vill bara att detta ska vara en mardröm..

2010-09-28 @ 16:25:16
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: EBBA

SV: Thaaanks :D

2010-09-28 @ 16:26:59
URL: http://ebbaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0