with one of my best friends

Buenas noches amigos! just nu befinner jag mig i ett blått rum där vi kallar
solarierummet hemma hos mig, hos pappa nudå befinner jag mig! Linnéa solar
och jag ligger i en säng mittemot och tänkte blogga lite, har precis blivit varm
har frysit nå enormt när vi var ute och jag sitter och oroar mig för hur natten
blir inatt när vi ska bo ute på båten inatt igen. eller igen och igen inatt var det
ju med maria :D Aja iallafall nu är jag på topp av humörmätaren känner jag!
idag var det en av världens största deppmoln ovanför mig idag, men det smög
sig bortåt och nu mår jag fantastiskt bra! :-) har varit ute och knäppt lite kort
som vanligt när jag och Linnea umgås! en snabb uppdatering tänkte jag bjuda
på men insåg nu att jag har 20 minuter kvar innan jag ska lägga mig på den
fejkade grillen, men måste ju hålla kvar brännan nu ju!! Senare blir det att
lägga oss i ett varmt skönt bubbelbad och sen gå till båten fräscha och mysa
där eller busa. Nu orkar jag inte ändra vad jag skrev där uppe men nu vart det
ont om tid, ska byta om 7 min. men bjussar på lite kort nu! puuusss allesammans

Alla bilder är oredigerade och tagna av moi!

nu ska jag sola några minuter och sedan plumps ner i varmt bubbelbadkar!!


Kommentarer
Postat av: elsa

fina ni två är :)

2010-06-21 @ 10:53:57
URL: http://elsaafriskk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0