with my amanda

Hallå där! det här blir troligen kanske det sista inlägget på en vecka.. Så tråkigt.
jag kan inte ens tro att det är sant att jag skall utomlands nu, känns helt ofattbart.
har fått sommarlov redan NU?! nej det känns som en precis vanlig dag, men allting
har gått så fruktansvärt bra den här veckan! :) jag har klarat 3prov jag har varit med
mina absolut bästa vänner, allting går bara bättre och bättre och att få komma bort här
ifrån nu ett tag är så himla skönt! gahh.. idag och igår har allt gått galant! nu har jag så
gott som packat klart, men jag får kortslutning nu.. Jag vet inte om jag har glömt något?

idag var det dessutom sista skoldagen innan jag börjar åttan! sa hejdå till alla mina älskade
klasskompisar och kände hur man bara ville gråta, det gör ont endå att säga hejdå till sånna
underbara personer! också tog emma kort på när jag kramade alla, men när vi var på tredje
så stängdes kameran av pågrund av batteribrist.. sen träffade jag jätte mycket folk på staden
och sa hejdå och sedan till sofia gud vad jag kommer sakna dig gumman! hoppas du har det bra.
ta väl hand om dig!

och dig maria får du också ha så bra du kan du med! jag kommer sakna allihopa, men er
två vet jag läser min blogg så jag vet att ni kommer läsa vad jag skrev om er nyss :)
jag älskar er

nu sitter jag och amanda här ska snart gå ut kanske och sola eller något, åker snart till min bror
där jag sedan ska sova över tills imorgon vi ska busa with our mother, filma när hon öppnar ett
underligt paket utanför dörren, när hon sitter där med skidbrillor och hörlurar.. jag kommer garanterat
ha miljarder med kort! hoppas jag får behålla min statistik nu bara för jag ska vara borta i en vecka eller
åtminstonde få tillbaka den när jag kommer hem! jag ska ju såklart skriva när jag får tillgång till en dator.

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0