one last breath

Jag kan inte riktigt än smälta att för två dagar sedan var jag i Turkiet. Helt ofattbart..
idag står det på listan att jag ska umgås med min Amanda vi ska (om planerna blir såhär)
till Maln och bara ta det lugnt, prata, knäppa kort och sånt där. Vi vet inte än om hon sover
här, men senare får man väl se vad dagen bjuder på! klockan är snart ett och jag sitter i
sängen halv naken för nyss vaknat (även fast det var vid 11) men jag är så trött, turkiet
står bara i min hjärna nu! gud så jobbigt det är. glömmer nästan bort hur bra jag egentligen
har de! jag har sommarlov, en fin familj, underbara vänner, och jag är frisk själv. Nej nu måste
jag börja tänka på hur bra jag har det, sluta fundera och bara ta allt som det kommer.. måste lugna
ner mig! vi hörs senare :) take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0