I want to meet a beautiful guy

just nu sitter jag och dricker ett kallt te, pappa gjorde det åt mig ett sånt där
"lugnande te" så att jag skall snart hopppa i säng, men nej jag vill vara uppe!
så där lyckades han inte. imorgon har jag en massa planer i mitt lilla huvud det
gäller bara att det ska pratas med lite med mina vänner om det först! :-)
aja en av de segaste tråkigaste dagarna på sommarlovet nu, sitta hemma och
inte göra ett piss hos min fader ute i skogen på en fredag.. känns mindre bra.
 men det gäller väl bara att man måste ta fram de där " gilla läget " ibland bara..
just nu kör jag på det och tänker att det finns fler dagar att ha kul istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0