i don't belive in love anymore

Hej. idag har det varit en super toppen kanon sol dag med Maria! skrev ju ett inlägg
inann jag åkte och när jag vaknade si och så, men på Maln var det toppen! låg vid en
skön plats och vi doppade oss aldrig, haha idag kände jag mig som en riktig badkruka
jag som aldrig är det men just idag liksom.. hoppas det inte är sant att jag har bränt mig
på ansiktet men är galet röd och de hettar lite, så när jag kom hem drog jag en ny ansikts
make up, nämligen turkisk youghurt, och det hjälpte ju faktiskt! :D vit hela ansiktet men det
lindrade den där röda svedan iallafall. ikväll ska jag ta ungefär en lång dusch som igår och sen
bara ta det lugnt tror jag. Mamma ska ut på fest och jag sitter hemma haha.. imorgon blev jag
tvingad att åka med mammas jobbar kompis och deras barn, har varit så surig och truttig ikväll
men jag hoppas på att det blir bättre imorgon, så imorgon ska jag göra det och sen ska vi tydligen
till Sundsvall och då måste jag ju unna mig också med något så då ska jag åka in lite och shoppa
med mamma och hoppas nog att hon betalar ifall jag hittar en snygg kavaj där dåråå..
ska gå och hoppa in i duschen nu det rensar mina jobbiga tankar lite iallafall..


En riktig livsnjutar brud här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0