summer summer!!



ja vad har hunnit börja med idag är, jag klev upp åt frulle som bestod av flingor,
fil och en massa jordgubbisar. sedan ut i solen, det blev skapligt varmt och gick
in, hämtade kameran gick ut och fotade lite. just nu sitter jag inne för det är ju så
jävla flötigt varmt ute. känns som allting bara dräglar av svett, haha till och med
saker. jag klagar inte alls på detta sommar väder, det är såhär det ska vara och
gå till juu! men det blir lite jobbigt när man inte har pool eller liknande där man kunde
svalka sig, men äe gilla läget ba! och imorgon är det cruising i glada Hudik. 
jag vet att jag ska dit och så med mina polare liksååom men hur det kommer
sluta eller så, det har jag ingen aning alls om. eller ens vart jag ska sova? eller
aja, tjileling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0