I run to you

Igår hade vi en ruskigt tråkig kväll, ibland kommer sånna dagar med.. men det vart lite
roligare på senare tid liksom. gick först ner och tog lite kort i skogen vi kände oss som
ett par riktiga turister i en skog, men det gick de med! sen var det über dött på staden
jag ville egentligen till Maln men hade ingen skjuss dit och varken hem så det blev lite
tight med de.. träffade Gustav som inte hade någonting att göra, vi gick runt staden och
bara allmänt pratade, ville köpa godis men klockan hade sprungit för fort och vi trodde de
mesta stängde typ 11-12 men nej! sen träffade vi Alva en stund och sen hamande vi på
busshållplatsen uppe på sjukhuset. efter 1 tiden kom navve och hans bror och hämtade mig
och Maria, vi hade letat efter skjuss hur länge som helst men rakesh ställde upp med de :)
Thank you! kom hem och tänkte sova ute på balkongen eftersom det var så varmt igår natt!
men vi hamnade i min säng istället.

idag blir det bara deg i think, bad weather som jag hoppades på att bli kanon väder men det
hjälpte inte det heller med att hoppaas! så vi ska se klart Dear john som jag inte har hunnit
sätt helt. Kiss and hug's


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag måste bara säga att jag läser din blogg nonstop!

och jag tycker den är sjukt snygg och intressant och du har verkligen fångat upp mitt intresse! du har perfekt med text o bra med bilder! äver bilder på dig o det gillar jag för du är vacker!

och sluta aldrig blogga för du har verkligen talang eller vad man säger för det här!

puss!

2010-07-06 @ 13:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0