hallå där igen

nu tänkte jag ta en riktig sammanfattning om de dagar jag inte har varit
hemma, idag är det onsdag och kom hem idag som jag inte har varit på
två dagar. men jag kom till linnéa i måndags, tog det bara lugnt och sedan
på tisdagen (igår) solade och badade exakt hela dagen, tur som fan jag vet
inte vart jag får mina pigment eller hur jag ska uttrycka mig, men jag bränner
mig inte längre! eller turen sitter väl i. men igår så solade jag både med kockos
olja och varierade med att spruta saltvatten och fick en hel del färg och inte blev
bränd! super nöjd :D ja återigen, solade och badade sen på kvällen kom adam och
Johan till oss, kollade på film och sen blev allting kaos för dom låg kvar hos oss och
som sagt jag hamnade inne och linnéa i en bil och ja allting blev kaos. Idag har vi bara
tagit det lugnt som sagt. jag somnade ju vi 7 tiden imorse och vaknade mellan elva, tolv
tiden och kunde inte somna om hungrig som ett lejon! gick till tältet där emma och linnéa
sov som aldrig förr. men efter många om och men så klev dom upp. hotade dom med att
jag åkte hem för jag var så less, men sen blev allt bra igen :) gick in käkade fet frulle och
sedan tv:n ett tag, sen blev det bada topless med Emma fan vad kul vi hade! nu kommer
det en hel del orörliga bilder, inte iordning om jag säger så. Känns som jag har tappat lite
balans med att blogga nu, bloggar kors och tvärs osv. Men det ordnar väl sig!

nu blev det ett sådant jätte inlägg men aja, bilder here we come!
ikväll då? jo ska hjälpa pappa lite nu och sen ta en lång dusch och
göra mig riktigt fräsch sedan på något vis komma till linnéa återigen..
För att pappa ska bort till delsbo och jag har väl endå inget för mig ikväll?
ikväll blir det bara jag och linnéa, har ju umgåtts med tuttblom i 2days nu!
men det gick galant de ååh!


kan inte beskriva hur skönt det är att bada natt bad! :D gjort det hur många gånger som helst känns
det som, men blev ett långt nattbad inatt med adam och johan och töttblom!

tuttblom steker på hög nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0