girls wanna just have fun

Har haft en super bra kväll hualigen! sånt här gillar jag, man mår bra efteråt när
man kommer hem. kom kring 7 till Maln, först åkte jag emma och mamma utan
tak påväg dit så då minglade vi runt staden, sen maln och sen träffades vi alla
tjejer, spelade spel, knäppte kort, gick ut och ragga lite och sen bara pratade
om alla sorts killar! riktig tjejkväll ute på en brygga, vilken sommar tid brudar!
sitter nu och äter godis som jag ångrar att jag sväljer nästan men det är ju så
gott att äta juu! vet inte när jag kommer lägga mig ikväll ska kika igenom lite
grejer och sen får vi se! nu kommer det en hel del bilder på den här minnes
värda kanon kvällen :*

innan vi for till maln, ingen vet hur rolig jag ser ut men kapa bort mitt ansikte bara eheh

baby love

Kommentarer
Postat av: maria kraft

I LOVE YOU MY LITTLE BÄBIS!

2010-07-03 @ 00:44:05
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0