What doesn't kill you makes you stronger


Aa första bilden av alla smörpaket osv, det kan bero på att maten har varit så värdelös så jag kanske
har ätit kring 5-10 mackor per dag för att bli mätt.. Eller a Elsa och Maria gjorde också det!:)
sen andra bilden så är jag inte så FET som de ser ut som men jag stog vid en sån värmegrejs som de
blåser varm luft i omklädningsrummet på skolan, och då blåste tröjan haha, alltså jag måste
ju dissa vintern nu.. Det börjar gå för överdrivet mycket snö, kallt,blåsigt, snöigt.. USCH
Hörde idag av idrottsläraren Pauli att de kunde bli närmare -32 GRADER I FEBRUARI, iallafall
kallare mot februari ??!?!?!? får väl se om jag lever eller om de kommit ut rapport att jag frös ihjäl eller nå.
idag slutade vi 14:10 as kalas! Varit med kristin,lovisa,maria och julia föremesta hela dagen, och elsa såklart ;)
Också hade kristin,julia och lovisa köpt nå " prinsessan på fjärten " hette den där gäggan :P och då
skulle man trycka på geggan så sket den, åh vi har kört med de HELA dagen exakt, alla lektioner nästan
och fyfan vad man har garvat! det roliga var när 9C skulle ha lektion när nyqvist,jacob och danne gick förbi
då drog vi världens jävla skit, åh fyfan de lät så himla äkta! haha
ja som sagt fredag idag, har ingen blekaste aning om vad som händer ikv? Ärligt talat tror jag kommer
bara sitta här och ruttna sönder.. värdelösa fredagar/helger nu pga vintern.. sommaren kunde
man vara ute och åka moppe,tälta som emma törnblom och jag vill ;)
sen mår jag sååå himla braaa!!!!!

Kommentarer
Postat av: julia

FAN VA BRA VI ÄR:D

2010-01-30 @ 10:21:54
URL: http://juliahallgren.devote.se
Postat av: lovisawahlberg

Vi är bäst :D

2010-01-30 @ 12:36:13
URL: http://lovisawahlberg.devote.se
Postat av: Anonym

haha aa du gillar smör ser jag.

2010-02-04 @ 15:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0