lördag

suttit ett tag och trixat med bloggen, men näe de blir ju aldrig bra!!
jag får nå fel.. Vet ju inte hur jag ska ha det eller hur den ska se ut de
är de som gör mig så deprimerad just nu.. idag ska jag till pappa och sova över där tills
imorgon, får väl se ifall josefin hör av sig så hon kan också följa med annars får jag höra med
någon annan som vill göra mig sällskap ikväll med skotern osv.. ;)
Nu när jag kikade igenom ett par bilder kan ni ju få se hur det såg ut i mitt rum när jag precis hade
flyttat in hit! sedan är de ju bilderna som säger mer än tusen ord.. :') sen jag och maria hoppade i sängen
osv...

Kommentarer
Postat av: maria kraft

jag ska vara med elsa ikväll/inatt,synd stumpis! älskar bilderna :') såna jävla minnen!

2010-01-09 @ 15:50:54
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: felicia

haha typiskt er att hoppa i sängen x)

2010-01-10 @ 23:01:20
URL: http://feliciarichardsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0