I feel good

Kan det vara en av de dagarna jag som mest tyckt att allting bara rullat på och
tagit vara på varje sikund man fått? känns ovanligt att jag mår så bra, men jag vill
att de ska hålla uppe ett tag nu.. För nu mår jag faktiskt sjukt bra!
Klipp tid halv fyra hade jag, gick till världens bästa frisör. och så skönt att jag och
frisören(linda) inte är blyga mot varandra, vi pratar om allt som vi hade känt varandra
hur länge som helst men vi pratar inte mer än när jag är där liksom.. Hon gör allt så himla
mycket bättre, jag älskar att få kliva ur där ifrån nyklippt.. För hon är så braa!
iallafall i skoltiden, så umgicks jag med maria mest för sofia var inte i skolan så då blev
det bara vi 2. Umgicks mest med julia,emma,emma,kristin,elsa och lovisa mest!
lektionerna gick super bra och allting bara rullade på som de ska ju!
åh vad jag skriver posetiva saker hela tiden :D sköönt.
Är iallafall jätte nöjd med håret. vissa hatar ju nästan att gå och klippa sig för dom
tkr de blir så kort osv.. Men jag som sparar ut tycker de är underbart att sätta sig
i stolen också pillar dom och trixar i håret..!
<--
det ser ut som jag har ganska kort hår. men sådär ser det inte ut i verkligheten
ser faktiskt mycket längre ut. men stog jätte konstigt på min väska och aa..
men nöjd blev jag nog allt.

pusss


Kommentarer
Postat av: maria kraft

bara bra att du mår bra ju! :D hoppas det håller i sig!

2010-01-13 @ 20:14:25
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: madina

love you!!!!

2010-01-13 @ 21:38:38
URL: http://madinah.devote.se
Postat av: nathalie granglid.

fin blogg du har! (:

2010-01-13 @ 21:59:11
Postat av: linnéa bryngelsson

skit fin i håret gumsan!<33

2010-01-14 @ 16:07:50
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: josefin♥

SV;Tack så mycket! & jag bara älskar ditt utseende!(:

2010-01-14 @ 20:52:36
URL: http://josefinludvigsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0