goodmorning

eller hur de stavas ^^ Ja som ni ser kanske de är en liten förändring,
men det måsta ju renoveras här på bloggen haha! får väl se hur de slutar senare
måste bara försöka fixa fantasin åt mig och fixa en header/banner..
de är de som är de svåraste för att allt ska passa in!
Ja min dag kan man ju inte beskriva så mycket med mer än att jag har sovit
absolut hela dagen.. Vaknat ibland, lagt mig åt andra hållet somnat drömt vidare.
men endå de här lovet har varit så värdelöst så jag vill bara ha sommarlov nu nunu!!
De andra lovet kan jag ju garantera att de var mycket bättre.. bio, sena kvällar,
vattenpipa med härligt folk, osv de var så sjukt himla kul!
men nu snart är de ju skola och de är ju ingen längtan heller.. eftersom enligt
mig tycker jag de går så himla neråt i skolan, ingenting för mig som jag gör uppskattar
jag av mig själv och de gör mig ruskigt irreterad.. Men på tisdagar nu ända fram till
sommarlovet så slutar vi 11:20 och de ÄR ETT HIMLA STORT PLUS!
hiih nu ska jag snart äta mitt första mål på dagen och de är pannkaka hähä
sen vet man ju inte hur de ska gå med mig på söndag kväll när man ska upp klockan halv
sju och göra sig iordning för skolan.. Sedan vill jag också färga håret.. Men pengar?
finns de för alla nono.. Vill göra nå himla kul.. Som på nyår!
aja pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0