Why go into depth in the first beginning?

Arg, besviken ledsen, ja allt alla dåliga sura miner nu..
jag vet inte vad jag gör för att de lyckas bli fel. Jag vet inte vad jag
lyckas med att slänga ur mig vissa saker. känns som alla vänder mig emot mig.
Jag har inte lust med att allt ska tyngas ner till och med skolan börjar krångla..
Vet inte vad jag skulle ha gjort utan mina vänner. världens bästa
jag blir så himla  besviken på mig själv och av de andra att jag börjar inse att
jag inte duger. vet inte ens vem jag är längre
att till och med börja bli sviken av en boy för ingenting de förstår jag mig heller inte på.
det är något som är fel, såhär ska de inte vara. Jag måste bli starkare, annars orkar jag
verkligen inte nå mer.. till och med känna att man inte duger för sin egen mamma är ju
hemskt.

Aja över till de gamla. varit i skolan 2 gånger idag, hade nå " Öppet hus "  på skolan och då
skulle man jobba ytterligare 2 timmar till här på kvällen och sedan blir man ledig till på tisdag :)
på kvällen när man skulle jobba då fick vi jobba Bild och svenska 50 minuter varje lektion.
känns jätte konstigt att säga att de är torsdag kväll, jag kan ju sova ut imorgon jag UNDERBART
pusspuss



Kommentarer
Postat av: maria kraf

gumman, du är bäst!

2010-02-19 @ 09:31:07
Postat av: maria kraft

gumman,du är bäst!

2010-02-19 @ 09:31:54
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0