Hold on

Heeeeeey!

Just nu sitter jag bredvid en god vän vid namn linnéa Bryngelsson! har nyss kommit ut ifrån
ica maxi, måsta ner och köpa vaniljvisp vi har nämligen bakat kladdkaka! mihi, as gott :)
Träffade även holten och någon niklas, och jag var helt säker på att han var kring åldern som
holten haha men de visade sig att han var 18 HAHA! mamma gjorde mig faktiskt på lite bättre
humör idag, jag fick ett par nya skor & nya tights. Great känner jag, behövde verkligen de, gått
med hål i skorna i många dagar nu.. det var så längesen man gick med mamma nu så nu vart de
ju nästan kul ju..? huh.. och jag idag då, inte likt mig.. men nära blondie gränsen.
Därför att..

1. höll på att skära av mig tummhelvetet.
skulle äta avocado och inte tänkte jag på att det fanns en kärna där i eh?
så jag blödde ju som en tok men sedan löste de sig.

2. jag och linnéa och busshållsplatser. ajabaja!
Ja vi stod vid Ica busshållsplatsen också vänta vi på bussen, och den ÅKER förbi
vi ba; JÄVLA FITTNYLLE sade Linnéa. Jag ba men varför åkte den förbi för?
vi skulle ju förfasen på!!
Sedan vänder sig Linnéa om, " Endast avstigning "
slutade med as garv.

4. Tänkte flirta med buss chauffören.. eheh
Ja linnea hade någon grej på sms, också hade hon vidarebefodrat det så de stog ju avsändare
" linnea bryngelsson " ? åh då kan man ju lura han. så jag täckte över med fingret på skärmen
jätte diskret så de syndes ju att han reagea, men sen så börja han skratta så han förstog.. haha!

5. När vi skulle ner på ica och köpa vaniljvisp betalar jag som vanligt, och bara går med pengarna
i handen, och kassören skriker Hallååå tjejer!!!
sen Niklas (18åringen) ba; hallå ser ni inte?
hahah!!  och de andra, de var mest linnea som var blond där.
hon trodde ju att thaien försökte lura oss med nå eller nå, så hon
skrek ju rätt ut, MEN HALLÅ 50LAPPEN KANSKE sitter fast med nå gegga eller nå?
äh jag tog den och såg lite söt och mallig ut ja :D

6. Ja idag på stan, gick som vanligt och mingla runt hah. Också så sitter de en thai utanför H&M
vid bänkarna, och hojtar mot mig " ppeengarr" med lite thai bryt med svenska. haha
så då blev man 50:- rikare också, men man undrar han som såg så himla fattig och övergiven ut
varför tog han inte den själv (?)
hah

7. När vi skulle vispa smeten till kladdkakan, så fixade vi med elvispen och jag tröck på den men den
startade aldrig? täntke vafan har den gått sönder eller vad är de för fel ovanligt att de krånglar.
Ser jag att sladden ligger nere, hade vi inte suttit i den än och de är väl mina blonda vardagliga händelser.
HAHA

Nu ska vi ta de lugnt och bara ta de allmänt lugnt, och umgås med varandra för nu var
de ett jävla tag sen. Får även ligga i mammas underbara dubbelsäng, u n d e r b  a r t .
kunde ju haft feta festen här ensam hela natten! haha nerå

Enjoy nu, ni ska fåse bilder sen jag skar mig och mina nya inköp! =D



Kommentarer
Postat av: maria kraft

uscha! bläää för blod:) du som alltid hittar pengar på marken bruden:D fräscha kläder föressten! NATTI

2010-02-16 @ 22:06:23
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

sjukt kung dag ;) PUSS STUMPAN!!!!

2010-02-16 @ 22:56:15
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0