THE LAST SONG I WROTE WAS TO YOU



två bilder från några helger tillbaka! haft en super mysig onsdagskväll måste jag säga. jag började med att umgås med Amanda, vi firade att vi har känt varandra i över ett år nu! Det var exakt ett år sedan vi umgicks, den 29 december förra året var första gången, till hur det är idag. det är helt sinnes vad fort det har gått, och vad jag och Amanda klickade! du är en grym vän för mig ♥ strax efter elva tiden besökte jag Anna Bergström har varit där hela kvällen och bara pratat och myst, pratat lite om de vanliga snacket som pågår nu och det är väl nyår blandannat! innan jag gick hem stod jag och pratade lite med Anton med, nu väntas sängen och en full dag på staden med Maria med att köpa tomte bloss, partyhattar och grejer! Yihoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0