party with my pain


photos by me, Emma jag Maria.

godmorgon, jag sitter i mammas mys dress som är så skön att bara dra på sig såhär när man är ny vaken. jag sitter och tänker tillbaka på Turkiet resan som jag var i för 2 månader precis nästan, och kan inte förstå att jag har varit utomlands. det var så sjukt längesen kändes de som, eller det har hänt så mycket efter de. saknar de där roliga folket, just staden. vattnet, maten. ja jag trivdes som fisken i vattnet där!

idag har jag inte sånna stora planer, inte än. men det kommer väl! tänkte bara meddela att jag mår bra. gruvar mig ganska mycket för skolan som börjar om ca 10 dagar, jag vill inte. jag vill ha sommarlov hela livet! hiih puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0