Hola sabado!



Inatt när jag skulle sova och det var väl vid 3 tiden, då kommer jag upp
och ser detta, min kära fader hade bäddat min säng och fixat&trixat.
Sov som en prinsessa inatt, ibland funderar jag ifall jag ska ha runda
sängen kvar eller om jag ska byta till en dubbel säng.. men som det
ser ut nu så ska jag ha rundsängen kvar ett tag till!


Igår var vi som sagt hos min farbror och jag and emma vart så
himla tokiga när vi såg katt ungarna, hualigen vad söta dom var!
tänkte bjuda er på lite bilder på kattungarna, vi har valt en katt
om jag inte har redan skrivit det redan?! Haha men iallafall idag
har jag lite planer för dagen, skönt det så man har något att göra.
jag ska ut och sola nu direkt efter jag har skrivit det hoppas solen
stannar kvar ett tag till, sen ska jag åka till Linnéa och sedan ska vi
in till stan och kolla på bio, har hört talas om att Alice i underlandet
i 3D är bra? iallafall det blir det för oss, vi är inte på det gladaste
humöret så nu ska vi verkligen fixa det. sedan sover hon här!
mysig lördag, men nu ska jag iallafall springa ut till solen!
den väntar på mig. puss ha en mysig lördag alla allihopa!


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

kommer bli så grymt bby!fett söta kattungar:o!

jag älskar dig vickan!<3<3

2010-04-17 @ 14:23:14
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: lindaa

vi måste ta och ses nåt snart!

du får höra av dej någon! :D

<3

2010-04-17 @ 16:30:02
URL: http://olssonl.blogg.se/
Postat av: Sagha

Tack:)

2010-04-18 @ 11:32:17
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: simone

sv: hallå pudding! ursäkta att jag svarar sent ibland, ligger efter lite ^^ Hur är söndagsmåendet? :) Sitter tittar jag på "Are you smarter than a fifth grader?" har du sett det? Haha känner mig dum ibland ;D

2010-04-18 @ 13:30:21
URL: http://fattybom.se
Postat av: linnéa bryngelsson

sv, gumman.. åh,du vet inte hur glad du får mig! du är så jävla bra,så jävla dunderbar.

du kan inte förstå hur mycket du betyder för mig..herregud,du betyder så galet jävla mycket.. Inatt,en helt underbar natt som var väl behövlig.. Jag är så glad som har mina fina vänner,&min fina familj! tack för att du finns,tack för att du bryr dig. det du är är en äkta vän! jag är så jävla glad som har dig, du ska veta att jag är sjukt tacksam att ha dig.. det är jobbig tid nu,det är de.. och det kommer vara jobbigt framöver. men jag kämpar,med dig&alla mina fina vänner&min underbara familj! JAG ÄLSKAR DIG

2010-04-18 @ 16:41:41
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0