even the best fall down sometimes

Hallå där sun shines! idag har det verkligen varit SUNday, jag och mammsen fällde ner taket
en stund och gasa på lite, faktiskt rättså taggad till att göra de när det blir lite varmare i sommar
och bara glida runt i staden.. Underbart, glajjerna på och en skön låt i bilen och ner kapat tak!
awesome. sovit hos Maria i 2 nätter, och varit ganska mysigt så. Men nu känner jag mig helt yr
på allt, som jag står och svajjar ingenting står riktigt säkert nu assså.. Konstig känsla men ja.
tror jag kanske stannar hemma imorgon också, gräsligt förkyld och hör knappt vad folk säger
har lock i öronen och rinner ur ögonen och hostar som ja ingen annan! precis duschat och det
känns som jag har varit i en annan värld när jag hoppar in i våran ång dusch. man stänger in
sig lyssnar på lite skön musik som trallar ut genom högtalarna inbyggd i duschen. och man vill
aldrig gå där ifrån! känner mig som en helt ny människa.

Sedan blir jag så jäkla irreterad som jag nu måste få skriva av mig. 
Jag hatar anonyma folk, jag mest hatar det. Jag är som sagt medlem
på bilddagboken.se och varje gång jag loggar in så ser man kring 20-35 anonyma har försökt att
kollat på min bilddagbok, och jag blir så fruktansvärt irreterad för jag vill veta vilka folk det är.
samma sak när man bus ringer? Minns när man var liten, vad man kände sig stor i mun och
trodde att man vann på att bus ringa till folk. Men så himla onödigt, att ens behöva ödsla tid
på andra människor och varför inte börja ta tag i sig själv och tänka på vad man håller på med?
Samma när man läser lite sorters bloggar, ser man ibland folk sitta och kommenterat anonymt
onödiga skräpiga saker, åh jag bara kokar! samt i somras fick man dessa samtal där de var några
töntar som ringde till mig och höll på att kasta ur sig skit. satt i flera minuter ibland och försökte
få ut av de ville...? Nu händer det inte så mycket, tack gode gud! men det kan hända nångång nu
också att det ringer, man förväntar sig nå bra sen ser man " Dolt nummer" förstår inte förstår inte
vittsen med det. En helt annan sak när man var liten och inte visste ens vad man gjorde, men just
nu är det bara så patetiskt att låssas vara anonym, just som man inte är på varken telefon eller
internet. Aja ska visa er en bild på när vi hävde ner taket på bilen. ser ut som transformers
eller något sånt. Haha!


ingen vet hur rolig min mamma gjorde när jag försökte få kort på henne
så jag klippte bort bilden för hon blev oberedd.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0