Hallu där! har absolut ingenting och göra så jag fördriver väl tiden med
att skriva en liten uppdatering då.. har igentligen ingen lust för jag
tycker jag känner mig så tråkigt pågrund av att jag aldrig lägger in bilder
så ofta och så, men jag vet liksom inte skolan rullar på och nu på senaste har
jag inte gjort sånna speciella grejer liksom, ingenting speciellt som jag gjort som
har varit så kul att till och med blogga med? idag någon rolig grej var ju iallafall
när jag lekte i trappan på öster, men de är ju att maria har bilderna :/
Har inte gjort så mycket idag, slutade vid 2 tiden kommer knappt ihåg halv tre
tror jag den var när vi slutade, senare umgicks jag med sofia och vi gjorde inte så
mycket gick på station och väntade tills hennes buss skulle komma och senare
tog jag bussen hem också! nu sitter man här jätte trött och verkligen ingen lust med
att plugga tills NOprovet imorgon ): tråkigt! men jag får försöka träna så mycket jag kan..
Har inte sovit knappt en blund inatt för sofia sov här och liksom vi är två brudar som är uppe
i varv hela tiden, våran engeri liksom dör aldrig(;
aja ska kila nu en sväng kanske tänkte vila knappt 10 minuter och senare väcka mamsi som
också vilar..? nerå men hon ska jobba natt igen också som hon gjorde igår till idag, faktist
skönt för då tar jag över hennes dubbel säng :D
peace


Kommentarer
Postat av: Anna

Min mosters, fia och andreas :)

2009-09-29 @ 20:29:42
URL: http://annabergstroms.blogg.se/
Postat av: maria kraft

hehe, det är inte meningen! men jag vet att du älskar mig endå :DDDDDDDDD

2009-09-29 @ 20:51:18
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

lilla gumman..jag saknar våra nätter,våra dagar,våra stunder..vi måste faktist göra nått snart! utanför skolan:(! jag älskar dig otroligt mycket,glöm aldrig det!<3

2009-09-30 @ 20:25:56
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0