mina brudar är det bästa jag har! :*

Hejhej förlåt för all dålig uppdatering! jag har bara inte haft datorn så
nära mig, har sovit borta och så! men nu ska jag försöka kämpa igen.
senaste inlägget var ju skapligt mycket depp dårå! men jag försöker
jag mår så sjukt bra med mina närmaste vänner sofia och maria!
iallafall fick tillbaka engelska provet idag fick Godkänt .. gud vad less
jag blir! aja iallafall får måste ju tänka på de krav jag gör på mig själv,
menmen bara att ta nya tag! Sen gjorde jag NOprov också i onsdags,
och det vet jag heller inte hur det slutar :/ menmen inte grubbla över det nu!
Idag kan jag bara säga DET ÄR HÖST LOV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu ska jag försöka ta hand om de här lovet på bästa sätt nurååå!
idag fredag, håstaholmen och kolla på alagsmatch där.. innebandy och de är
kul som fan och spela men att kolla på är som jag vore uttråkad till tusen!
menmen, maria hänkar på och de gör ju allt som sagt BRA! hon lider av
kosjukan för tillfälligt :)
hon har skrikit så mycket så att väggarna håller på att vika sig nästan :O
Sen ikväll blir det spa som skjutton badar bubbelbadkar hos mig och
bastar! great! :*
nu har jag inte så mycket mer att skriva, jag älskar mina vänner och
utan dom vore jag ingenting! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0