med sina äkta vänner jämt nära sig, så klarar man allt!

hello! dålig uppdatering yesyes! menmen som sagt vi har ju varit i gävle!
och det skedde ju igår :) mycket trevligt må jag säga! Jag har handlat en del och
det uppdaterar jag ikväll eller så för nu har jag inte tid! igår efter sundsvall så åkte
maria hem vi följde med henne till ica och vi stack in och handlade , dom håller på att
göra om här på Ica Maxi där jag bor! Åh gud hur stort det är, hur mycket som helst
finns det där och du kan nästan tänka dig av vad som helst som finns där också!
Shiet.. Sen gick vi hem tog det lugnt, sen gick vi ut och träffade german marcus nyqvist
marcus andersson jacob nicke och folk, vi bestämde oss allihopa att gå på bio och det
gjorde vi! jätte trevligt det var också :) värdelös film men jag och sofia roade oss
med att viskas med varandra och såklart vart det skratt med på det!
sen fick vi skjuss av nyqvist och nordling ( nicke )
tack så mycket! :')
senare var vi med german och nyqvist var hos mig och så stack hem efter antal några timmar..!
menmen nu är det roliga över och nu förbereder vi oss för att kolla på alagsmatch hoppas HHC vinner! ;)
hörs inom kort pusspuss

Kommentarer
Postat av: mariakraft

ja, vi har jämt så sjukt roligt tillsammans :)

älskar er(L)

2009-10-28 @ 15:24:02
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: frida

sv:

haha, tycker du? :) jag bytte ett tag. men bytte tillbax, tycker den blev ful :D

2009-10-29 @ 15:43:15
URL: http://fridaak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0