måååååndag

Yes idag är det måndag första dagen på veckan, & den har faktist varit seg&både mycket bra :)
Efter skolan följde maria ner med mig på banken med mamma och sedan gick vi på stan
och jag hittade ett par jeans på Lindex, grymt snygga & verkligen super speciella :D
sen sprang vi upp mot dollar,medans vi gick upp dit så vart det världens högsta tjut ibland också
vet inte vad de var som lät i stan :O men sen såg man polis också bränna förbi vägen.. så jag vet inte
vad som hände tro? Hittade lite saker där som jag behövde & även jag som är såååå himla klar i huvudet
står och leker med en hårinpackning och den VÄLTER och allting ramlar ner på golvet och det slutar
med att allting ligger på golvet som en gröt också? Sedan när vi gick lite hur som helst så satte jag
på mig massa krukor på huvudet och en jätte stor kruka höll jag på välta ner också ba KRASH
men turen hade jag i mig att den inte välte! eheh..
sedan gick vi till station och väntade på bussen sen hoppade jag av på Ica maxi och gick hem
och åt och nu sitter jag här har hunnit gjort lite saker nu och sen ska jag FAKTIST försöka
lägga mig i tid, men vi får se hur det slutar!
nu bjussar jag på lite bilder från idag dels på mitt köp.
pussén
vickan

(Bilderna blir större om du trycker på dom)


Kommentarer
Postat av: Jen

sv: För att vi fastna i hissen då kanske? :) haha

2009-12-07 @ 22:29:14
URL: http://jenniferlarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0