Hm..

Vill ni veta en sak? jag känner mig som världens tråkigaste person... Fy vad tråkig jag känner mig!
men inte i skolan nej inte! där är det som jag har de roligaste skratten och så efter skolan när man umgås
med sina vänner, men när man kommer hem och när jag väl tänker efter, fy vad tråkigt liv jag har just nu förresten,jag skulle vilja höra att något nytt händer mig.. Fast jag vet ju inte vad som händer framför..
inte! jag förstår inte heller varför jag är så negativ jag känner mig att jag har blivit skit nere, &
det är bara så himla tråkigt.. ge mig nå kul gö nå kul! få mig på bättre nivå nu va.. & det är så surt
att jag är aldrig nöjd med mig själv heller, vad ska jag göra? fan va allt är depp nu asså för mig vickis!
Måste lära mig att tänka på mig själv nu.. jag räcker fan inte till och kan inte ens andas i de här läget!!



Iallafall idag är det onsdag, idrott på idrottshallen och sånt bara, lätta lektioner & som lunch 4mackor! heh
sen efter skolan gick jag och maria&sofia ner, träffade sara och bara lalla runt, sen var jag bara med Sara
träffade josefin (grannen) & sånt sen tog jag och josefin bussen hem och nu mer än att jag ska sitta
och klura ut på vad jag ska ha för kläder på mig imorgon blir det inget mer speciellt!
Har inte så mycket mer att säga!
ska köra en dissare&hissare känner jag nu.


HISS:
Att mina änglar maria&sofia gör mina skoldagar! så sjukt kul tillsammans.

DISS:
Allt,

förlåt för tråkiga inlägg..men de är min blogg!:*

Kommentarer
Postat av: maria kraft

jag har änglavingar&en gloria i garderoben..har du inte sett dom? :) jag menar, jag är ju en ängel trots allt ;)

2009-12-02 @ 21:29:10
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

gumman,du vet att du alltid kan prata med mig om precis allt..

vad som än händer,glöm aldrig att jag älskar dig för jävla mycket& är så jävla glad att jag har dig!



<3<3<3

2009-12-03 @ 18:33:18
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: Karl :)

Gör inte jag din skoldag kul då :O

2009-12-03 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0